ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

ارشیدای مامانی

هشت ماهگیت مبارک دختر گلم

1394/4/24 2:52
نویسنده : مامان سمانه
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم، سلام دیگرم، سلام یکی یدونه ی مامانی و بابایی ،دختر ناز و خوشکلم. الهی قربونت دستا و پاهای نازت بشم، عاشق لحظه هایی هستم که سرم تو کار خودشه و تو میای صورتتو پاتو مقداری رو پلن و میخندی اون موقع هست که احساس میکنم کل دنیا تو دستای منه، اون موقع هست مه به هیچی فکر نمیکنم فقط احساس میکنم خوشبختانه، الهی فدات بشم که تمام زندگیم شدی، خدایا شرکت واقعا خدایا شرکت بخاطر داشتند بخاطر لمس کردنت بخاطر شنیدن صدات توی سکوت خونه، خیای وقتها که من تو آشپزخونه هستم و تو توی هال واسه خودت داری بازی میکنی بات اول میزنم و کیف میکنم و خدامونه شکر چراکه باورم نمیشه فکر میکنم دارم خواب میبینم که یه دختر ناز و خوشکل و شیطون داره سرو صدا میکنه داره بازی میکنه، کیف میکنم. ددخترم چقدر روزا دارن زود میگذرن و من آرزوشون تو این روزا با تو بمونم چرا که میدونم یقینا دلم واسه این روزا ی کوچولو بودنت تنگ میشه، قربون ممه ممه مه م م گفتند، که بعضی وقتها تو حین بازی و بعضی وقتها که گشنه اته بلند بلند. مم مم میکنی که دوست دارم همونجا بخورمت، دیروز 21 تیر تولد پسر خالت آریان بود، به تو خیلی خوش گذشت، دختر گلم ماه ههشتم زندگیمو هم به سلامتی به سر استودیو وارد ماه نهم شدی، چقدر زود گذشت، بردیمت بهداشت قدت 70 و وزنه 7/5 بود و همه چیزت عالی بود، دختر گلم کارهایی رو که تو ماه هست یاد گرفتی،مم مم مم گفتنت، یاد گرفتن کامل به جلو سینه خزیدنت، اسباب بازیاتو بهم زدن و تولید صدا کردن و خوشت اومدن از صداش، وقتی میگم لالا سریع بازنده و بامزه سرخو میذارم رو بالشتت، تو ماشین همه ی توجهتت به باباته، عاشق لبتاپ هستی که منو بابایی جرات نداریم از ترس حمله های تو به سمتش روشنش کنیم، وقتی ببینی که روشنش کردیم از هر راهی شده با زور میخوای خودتو به صفحه کلیدش ی‌برسونی و ضربه بزنی،  همینطوری به موبایل و خوردن اون وبازی کلش علاقه خاصی داری،هر جا میرن دنبالم میای و نگام میکنی،  اگه بات نگاه نکنم یا گریه میکنی یا هم با صدات منو متوجه خودت میکنی، وقتی چیزی رو ازت میگیرم اخم میکنی و سرتیپ میاری بالا و یه صدایی میدی که مثلا دعوام کردی خخخ الهی قربون تو دخمل یکی یدونه ام بشم من

دختر نازم هشت ماهگیت مبارک، عکساتو همه رو بعدا میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)