ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

روز نهم

1392/5/24 0:58
نویسنده : مامان سمانه
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

امیدوارم حال همتون خوبه خوب باشه ، شب همتون بخیر باشه

خوب از امروزم یعنی چهارشنبه 23 مرداد بگم .خوب مثل خرس تا 12 ظهر خوابیدم، بعدم که بیدار شدم 2 ساعتی رو با همسری اس م اس بازی کردم .راستی بچه ها اینو بهتون نگفته بودم ، من و همسری قراره یک مغازه لوازم ارایشی بهداشتی راه بندازیم الانم دنبال مجوز و دکورو تابلو واسش هستیم.اخه روزا خیلی واسم کند میگذره همش منتظرم ببینم همسری کی از سرکار میاد تا بریم بیرونا بگردیم.یکمم به پایان نامم این چند روز رسیدم از فردا دیگه سفت و سخت دنبالشو میگیرم حتما.

امروز عصر هم با ابجی سمیه ام و خواهر زادم رفتیم خیابون و خوش گذشت ،بعدم رفتیم خونه مامانم اینا شامم اونجا موندیم .و الان که دارم مینویسم تازه نیم ساعته از خونه مامانم برگشتیم .من سریع دویدم اینجا تا براتون بنویسم .همسری هم طفلک از خستگی غش رفت ،خوابیده عزیزه دلم.تازه گفته 1 ساعت دیگه بیدار میشم تا سریال کوزی گونی رو ببینم.من که چشمم اب نمی خوره بیدار شهمتفکر.خلاصه اینکه امروز از خودم اصلا راضی نبودم اخه به نظر خودم پرخوری کردم حالا جدولو گذاشتم میفهمید.گریه.

بچه ها ازتون خواهش می کنم هر کی این پست را خوند بیاد واسه اسم مغازه لوازم ارایشی و بهداشتی نظر خودشو بهم بگه خیلی گشتم دنبال اسم چند تا رو اینجا میگم هر کدوم قشنگ بود رو بگین اگه هم نه، نظر خودتون رو بگین ازتون عاجزانه خواهش می کنم خیلی سر در گمم.فقط اسمی رو که پیشنهاد میدید فارسی باشه و شیک.

حالا اسمای مد نظر من: مایسا - میکاپ-ناتالی -اتی سا- تک لب - دلناز - فشن-نارون - هانی -پوپک -بچه ها بگین کدوم قشنگ تره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا جدولم که اصلا دوست ندارم ببینیدشگریه

صبحانهاسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ ١لیوان اب ........
م.و ظهر بیدار شدم رفتم سر ناهار  
نهاراسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ 10 قاشق استنبلی پلو-سبزی- یک کف دست نون  
م.و چای با  2 عدد ساقه طلایی- 1الو -1خیار- انگور- دوباره چای با یک شیرینی  
شامنایت اسکین 6 قاشق برنج با قورمه سبزی -سبزی  
ورزشتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد 30 دقیقه پیاده روی- بخاطره  مریض (پری )بودن ورزش تعطیل بود  
نه گفتن89020_cool.gif هر چی بود خوردم دیگه کوفتم بشهخجالت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)