ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

کلافه ام

1392/5/24 21:58
نویسنده : مامان سمانه
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام عزیزای من

بچه ها حالتون چطوره ؟ خوبین؟

راستش فردا رو میخوام استراحت کنم نه که میخوام پرخوری کنم نه

میخوام کارهای عقب افتادمو جلو بندازم

به پایان نامم برسم که اگه بشه شنبه برم پیش استاد راهنمام

خیلی روش کار نکردم نمیدونم چرا اینطوری شدم

فقط ماهها میان و میرن منم نشستم اینجا فقط دارم وقتمو تلف می کنم

میخوام مثل ارادم توی رژیمم به اونم برسم

خدایااااااا چقدر استرس دارم

چه حال بدی دارم

کاش ٤ ماه به عقب برمی گشتم کاششش

تا میتونستم زودتر تمومش کنم

همه ی هم کلاسی هام کارشون شده پایان نامه

حالا من چی

بخدا حالم خیلی بده ، بد

نمیدونم چطور این زمان از دست رفته رو جبران کنم

از همین الان میخوام درگیر پایان نامم بشم

این رو به خودم قول میدم قووووووووول

سمانه تو از فردا که نه از همین الان هدفت میشه تمرکز روی پایان نامه

این پایان نامه دیگه چه کوفتیه

بخدا دوست داشتم ٤٠ تا واحد دیگه میگذروندم اماا این پژوهشو نمی خواستم انجام بدم اه

اخه کل زندگی ادم میشه استرس

میری مهمونی میری عروسی همش به فکر پایان نامتی که هیچ کار واسش نکردییی

واااای خدا انگیزه بده تا قبل از اقدام به بارداری برم دنبالش کلکشو بکنم

همین طور مثل وصله وحشت چسبیده بهم هیچ خوشیم بدون استرس نبوده

خدایاااا کمکم کن

بچه ها میخوام هفته ی دوم رژیممو از شنبه شروع کنم اساسی این دو روزم درسته کم خوردم اماا قبول نیست  انشالله از شنبه هفته ی دوم رژیم با برنامه شروع میشه اون موقع دیگه مریضیمم خوب شده بیشتر میتونم ورزش داشته باشم.

وای چقدر حرف زدم برم دیگه

بای زود میام

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ابجی سمیه
27 مرداد 92 2:45
سلام ابجی خوبم
اینقدر نگران نباش همه چی درست می شه فقط کافیه که مصمم و با اراده شروع کنی و کارهایه پایان نامه ات رو انجام بدی عزیزم اینقدر حرص روزهایه گذشته رو نخور همین الان شروع کن یه هفته ای پروپزال و تموم کن و بعد برس به پایان نامه همین که توش بیافتی تموم می شه فقط کافیه خودت بخوای پس بازی گوشی و تنبلی رو بزار کنار تو موفق می شی
بوووووووس


فدات بشم
تو بهترینی ابجی
حتما کارای پایان نامه رو شروع می کنم
مرسی از دلداریت

دل آرام
4 شهریور 92 16:02
پایان نامت به کجا رسید رفیق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟