ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

جمعه 29 شهریور وزن 300/64

1392/6/30 0:22
نویسنده : مامان سمانه
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام

روز همتون خوش عزیزای من،  رژیماتون خوب پیش میره؟

بچه های همگروهی عزیز چیزی به اعلام وزن نمونده ها حواسمون باشه این اخر هفته ای پر خوری نکنیما که همه ی تلاشمون رو به باد بدیم

سارا جون -یلدا جون - سودابه جون -رها جون و...... دوستتون دارم.

سمیرا جون و سولماز جون و دل ارام جون و مژده جونم که جای خود دارن.

از امروز برنامه غذاییمو میذارم اینجا:

 

صبحانهاسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ ٢ لیوان اب ........
م.و انگور و یک گلابی  
نهاراسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ  ١٠ ق برنج یک ران مرغ با سالاد و سبزیو 3 قاشق قورمه سبزیناراحت خوب باره اخرم بود اینقد خوردم چکار کنم غذا از مهمونی دیشب مونده بودبا همسری تمومشون کردیم.که دیگه هیچی نمونه واسه بعدا  
م.و یک سیب سرخ-چند تا ذونه پسته-یک چای با یک خرما  
شامنایت اسکین  یک لیوان شیر با 2 تا خرما و 2 تا گردو  
ورزشتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 20 مین حلقه ورزشی -1 ساعت رقص  و ایروبیک (کلی تحرک داشتم البته همسری هم نگاه میکرد و میخندید از دست من )  -200 تا طناب -30 تا دراز نشست -100 تا ورزش شکم                   

 
نه گفتن89020_cool.gif  ژله - شیرینی خامه ای

 

نکته 1: از الان که ساعت 15 بعدازظهره دیگه تا موقع خواب هیچی نمیخورم بجز اب و میوه و چای و شیر

من میتونم.ورزشم که امشب دارم تو برنامم

 پس فردا هم دارم میرم دانشگام پیش استاد راهنمام خدا به خیر کنه

اگه بگه 2 ماه ازت خبری نبود چه دروغی بگم هاااان متفکرباید بگم استاد تسلیم

میخوام  با استادم صحبت کنم قرار بزارم تا هر شنبه مطالب جدیدمو بدم دستش تا کارام هر چه سریعتر پیش بره.اینطوری خیلی خوب میشه چون میدونم شنبه ی دیگه باید مطالب جدیدم اماده باشه و مجبور میشم به اینکه بشینم پای پایان نامم.

نکته 2: دلم واسه ابجیم  و خواهر زادم تنگ شده .پس کی میاین شمااا هااان. دلم پوسید که...........

امروز به خوبی گذشت با اینکه دلم گرفته بود ولی اصلا به روی خودم نیاوردمو همش خودمو به شادی زدم و خندیدم ورزش کردم با همسری کلی بیرونا گشتیم و یه سری هم رفتیم خونه مامانم اینا.هوا خیلی عالیه خیلی با همسری 5 تا نفس عمیق کشیدیم حال اومدیم

من خوبم

من شادم

من به داشته هام  به همسرم که یدونه ی همراه همه ی لحظه هامه به مامان و بابام که عالین که حامیه منن خیلی کمک حالم هستن افتخار می کنم.

ای خدا سایشونو همیشه بالا سرم نگه بدار اگه اونا نباشن میخوام 100 سال منم نباشم

با ارزش ترین دارایی هامونن ای خدا سایه هر 3 تاشون رو از سرمون کم نکن. امیییین

ای خدا 2 تا خواهرامو همیشه محافظت کن.ببخشیدا یکم احساساتی شدم 

میخوام پیش مرگ همشون باشم همشون...............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

یلدا
29 شهریور 92 12:24
آره موافقم عزیزم این که وبلاگ رژیمی داریم و داریم توش می نویسشم یعنی امکان نداره بی خیال خودمون بشیم این خودش عالیه... به فکر جوجه ها هستم ولی راستش دلم می خواد یه مامان خوش تیپ داشته باشن... اونم سریعتر یکی دیگه هم اینکه به این وزنها عادت ندارم جدی خودمم دارم اذیت میشم... راستی منم دوستت دارم عزیزم... مرسی که هستی
سمیرا
29 شهریور 92 13:10
سلام عزیزم منم دوستت دارم هوارتا البته به چشم یه دوست میترسم این کاکتوسم فکرای بد کنه خوب بازم خدارو شکر که اضافه نکردی این نشون میده که ورزشت همه چیو پرونده امشب نوبت منه ایشالا که به خیر بگذره
یلدا
29 شهریور 92 15:17
وای آره راست میگه وزنمون الان تو یه فازه بزن بریم... تو کی به سودابه اعلام وزن می کنی؟ شنبه یا یکشنبه؟
Mt1972
29 شهریور 92 16:57
عزيز دلم منم خيلي دوست دارم ايشالله اين دفعه يه كاهش توپ داشته باشي.
یلدا
29 شهریور 92 17:41
بله بله قرارمون برای 1 شنبه ببینیم کی بهتر بوده!!! کاش هر دومون عالی پیش بریم...
یلدا
30 شهریور 92 7:14
سلام صبح بخیر عزیزم می بینم دیروز حسابی شاد بودی
تو هم چه عصر خوبی داشتی منم خوب بودم ولی سمانه دیروز این دخملم شیر کم داشت که بخوره یه چند قطره دچار عذاب وجدان شدم هر کاری کردم شیرخشکم نخورد البته یه چند روز دیگه بدنم عادت می کنه همه چی ردیف میشه...
راستی خدا همه اونایی رو که دوستت دارن و دوستشون داری رو برات نگه داره آمین


سلاام یلدای نازم
خوبی عزیزم؟
الهیی خیلی ناراحت شدم واسه فرشته کوچولوت
یلدا ی نازنین تو رو خدا حواست به خودت باشه
گلم حالا که کم میخوری لا اقل تا میتونی یزای مقوی و انرژی دار بخوری
شیر - خرما- انواع ویتامین ها - خشکبار (گردو و پسته و کشمش)
عزیزم خیلی هم سخت نگیر تا کوچولوت بتونه سیر بشه
خدا واست حفظش کنه عزیزم

یلدا
30 شهریور 92 7:16
راستی خیلی به ورزشهات حسودی کردم گلم ... ببینم امروز چندی...




فدات بشم دیشب دلم گرفته بود



به خودم گفتم که چی الان گریه کنم و همسرمو هم ناراحت

به جاش ورزش می کنم و هم شادتر بشم همم همسریم دلش نگیره


سودابه
30 شهریور 92 12:00
سلام سمانه جون
الهی بگردمت که اینقدر دلت مهربونه منم دوستت دارم خیلی هوارتا
خوشحالم که قدرسلامتی وداشته های باارزشت رو میدونی شاکر خداوندی
همیشه موفق باشی
تصمیم خوبی گرفتی برای باشگاه رفتن منم انشالله ازهفته ی دیگه میرم باشگاه
این هفته نمیشه چون دوشنبه میرم تهران وتا اخر هفته نیستم

سلام عزیزم
من از داشتن دوستایی مثل شما خوشبخت ترینم
فدات بشم چشم فردا اعلام می کنم
انشالله همه ی بچه های گروه سربلند از این مرحله بگذریم
مواظب خودت باش
من الان چند ماهه میرم باشگاه والیبال
اما وقتی خاله پری بیاد نمیرم تا خوب بشم بعد میرم
فردا که پاک شدم میرم والیبال
گلم فردا دارم میرم سیرجان دانشگام
اگه وزنمو نگفتم واسم وزن امروز که 100/64 هست رو بزار
وزن اول قبل از رژیم 66
وزن بعد از 15 روز رژیم 100/64
که به احتماله زیاد تا فردا این 100 گرم هم میپره


دل آرام
30 شهریور 92 13:43
سلام سمانه جونم ببخش نشد زودتر از این بیام
خوشحالم که اینقد با برنامه داری پیش میری و راضی هستی امیدوارم کار پایان نامتم عالی پیش بره استادتم هرچی گفت بگو تسلییییییییم
چقد خوب که شادی و از داشته های راضی این روزای شاد رو به خاطر بسپر تا در سختی ها ناشکزی نکنی به خدا و راحت تر باهاشونئکنار بیای
شاد باشی و رژیمی رفیقه رغیبه خودددددم


سلام عزیزه دلم خوبی دل ارامم

mt1972
30 شهریور 92 15:33
ایشالله خدا مامان بابا وهمسری گلت وبرات نگه داره.



مرسی
خدا همه ی عزیزان شما هم نگه داره