ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

سلام من اومدم

1392/9/17 1:03
نویسنده : مامان سمانه
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااام دوستای گلم خوبین؟

منم شکر خوبم.روزا پشت سر هم دارن میگذرن و من احمق میخوام ادم بشم.

دیرو خیلی دلم گرفته بود و نشستم با همسری ساعتها حرف زدیم خیلی وقت بود که اینطوری با هم خلوت نکرده بودیمو من ترس ها و دلهره هامو بهش نگفته بودم خیلی با حرفاش ارومم کرد خیلیییییی. خدایا برای همیشه واسم خفظش کن .خدایا هر ارزویی رو داره واسش براورده کن.خدایا دوستش دارم مواظبش باش.

خیلی کار عقب افتاده دارم میخوام انجامشون بدم . فردا میخوام برم پارچه مانتو شلواری بخرم ببرم خیاطی واسم بدوره چرا که این ترم بهمنی استاد میخوام بشم واااای که هنوز  شروع نشده چقدر استرس دارم. پس فردا هم میخوام برم دانشگاه ازاد کرمان یک شب رو دانشجو مهمان اونجا باشمو به کارای پایان نامم برسم و مطلب جمع کنم. خیلی کار دارم تو همین هفته هم باید برم دانشگاه پیام نور شهرمون تا ببینم چه درسی رو میخوان واسم بدن و خودمو اماده کنم.

راستی یادم رفت از تولد عشقم بگم همه چی خوب پیش رفت. عالی بوود .تونستم همسریو سورپرایز کنم و خوشحال.  خونواده ی خودمو خونواده ی همسریم به علاوه خالمو و شوهرشو مامان بزرگمو بابابزرگم همه دور هم جمع شدیم و یک تولد حسابی واسش گرفتیم .گلم کلی کادو گرفت کلییییییییییی دسته همشون درد نکنه کلی زحمت کشیده بودن.

الهی گلم ١٢٠ ساله بشی و تا دنیا دنیاست اغوشت امن ترین مکان واسه ارامشم باشه.

دوستای گلم دلم واسه همتون خیلی تنگ شده , همیشه میخوندمتون اما وقت نمیکردم نظر بذارم منو به خوبی و بزرگیه خودتون ببخشین  و بهم سر بزین عزیزای من.چکار میکنین با رژیماتون هاااان؟روبراهین. من که صورتم خیلی بهم ریخت رژیم رو بی خیال شدم تا پر بشه که الان خیلی بهتره و دوباره میخوام کم بخورمو مقوی. انروز کلی پسه مغز کردم کلی گردو مغز کردم و گذاشتم تو یخچال تا خودمو همسری تقویت بشیم چون الان 3 ماهه واسه نی نی اقدام کردیم و هنوز که خبری نشده وااااای که چقدر دلم نی نی میخواد نمیدونم این چه حسیه که یهو بهم دست داده تا همین 3 ماه پیش اینطوری نبودم ولی الان فقط منتظرم فقط منتظر واای چقدر سخته انتظار. از خدا میخوام صدامو بشنوه و از بهشتش یه نی نی سالم بهم بده و منم قول میدم مامان خوبی باشمو درست تربیتش کنم. بچه ها واسم دعا کنین زیاد چشم انتظار نباشمو خدا زود ارزومو براورده کنه. خیلی دلم میخواد یه فرشته کوچیکو تو دلم احساس کنم. خیلییییییییییییییییییییییییییییی

فعلا برم به کارام برسم دوباره میام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

یلدا
17 آذر 92 9:27
سمانه گلم دعا می کنم فندق نازی رو که می خوای خدا زودتر بذاره تو دلت و به سلامتی بیاریش... تبریک راستی خانوم استاد... چه حالیه... می خوای نی نی بیاری سمانه به نظرم رژیم رو بی خیال شو بعد از نی نی آدم راحت تر لاغر میشه ضمن اینکه به نیروهات کلا نیاز داری به نظرم حتی کم هم نخور کلا بحث رژیم رو بی خیال شو... فکر نکنم خداییش تو این موقعیت اصلا مفهومی داشته باشه که بخوای لاغر شی...
سمیرا
17 آذر 92 22:23
سلام سمانه جون خوبی عزیزم تولد عشقت مبارک ایشالا که 120 ساله شه وهمیشه در عشق و آرامش در کنار هم زندگی کنین خدا ایشالا به وقتش یه نی نی خوشگلم میزاره تو دلت نگران نباش ایشالا هر چی خیره همون میشه موفق باشی عزیزم
Mt1972
17 آذر 92 23:07
سلام سمانه جونم ايشالله هميشه ي هميشه كنار همسرت خوشبخت باشي وميوه ي عشقت رو هرچي زودتر توي وجودت احساس كني عزيزم . مرقب خودت باش مامان اينده.
رها
19 آذر 92 10:43
سلام سمانه جونم تولد همسریت مبارک امیدوارم کنار هم خوشبخت وسعاتمند باشید وچه زودتر یک نی نی تپلی گوگولی مگولی هم به زودی در وجودت نازنینت پرورش بدی وبیای اینجا بگی امروز 3ماهشه 9 ماهشه وبعد هم عکسسسسسسسس جیگریتو بذاری ما هم اینور دل ضعفه بگیریم براش عزیزدلم در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیتت را دارم
zed
24 آذر 92 21:46
Che khub! Omidvaram zudtar nini biad stresset vase umadanesh az bein bere ^^
یلدا
27 آذر 92 2:35
گل من در چه حالی؟
سولماز
4 دی 92 19:29
سلام سمانه جونی خوبی ؟ تولد آقای همسری مبارکه عزیزم ایشالا نی نی خیلی زود میاد پیشتون دلم کلی برات تنگ شده کجایی و چیکارا میکنی ؟