ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

خدایا دارم خواب میبینم

1392/12/26 16:30
نویسنده : مامان سمانه
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااام بچه ها خوبین؟

پیشاپیش عیدتون مبارک...امیدوارم سال ٩٣ یکی بهترین سالهای زندگیتون باشه و پر از خبرهای خوب و خوش...ایشالله همیشه  در پناه خدا و زیر سایه پدر و مادر و خانواده گل و گلابتون صحیخ و سلامت باشین. دیگه کم کم داریم به سال تحویل نزدیک میشیم و چیزی نمونده که بهار و سال اسب از راه برسه.میدونم خونه تکونیهاتونم دیگه یا اخراشه یا هم کاراتون تمومه مثل من....

امروز روز ٢٦ اسفنده و همونطور که گفتم موعد پری اینجانب تا حالا که از پری خبری نبوده

بچه ها دیروز صبح و عصر دو تا بیبی چک گذاشتم هر دو تاشون دو تا خط افتاد و خط دوم کمرنگ تر از خط اولی...نمیتونم باور کنم.... همش فکر میکنم الکیه و من خیالات و توهم برم داشته و یه جورایی هم نمیخوام الکی خودمو امیدوار کنم تا بعد نخوره تو ذوقم ...اما یه حسی میگه باردارم....اما نمیدونم به بیبی چک میشه اعتماد کرد یا نه ..ای خدا یعنی منو لایق دونستی ...یعنی حرف دلمو شنیدی.....ای خدا دل تو دلم نیست که تا فردا صبر کنم و صبح برم ازمایش بدم ببینم اینا همش خوابه  یا واقعیت....

فردا صبخ میرم ازمایش البته اگه امروز یهو پری نیادو غافلگیرم نکنه اخه همش حسه پری شدن دارم و هر لحظه فکر میکنم میخواد سر و کله اش پیدا بشه.خدا جونم کمکم کن تا همه ی این خوشی هارو صادقانه باور کنم...فردا میامو جوابو میگم.هر چی شد میام و به شما هم خبر میدم پس برام دعا کنین.......فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)