ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

21 اسفند

1392/12/21 23:08
نویسنده : مامان سمانه
184 بازدید
اشتراک گذاری

اومدم بگم حالم خوبه ، سخت درگیر خونه تکونی هستم و از دیروز اساسی دارم تمیز کاری میکنم ...دوتا اتاقام تموم شده فردا تو اشپزخونه باید پدرم در بیاد.....کلی کار دارم....فردا که نوبت اشپزحونه هست ...٢٣ اسفند (جمعه)وقت ارایشگاه دارم میرم واسه رنگ مو و ابرو....٢٤ اسفند یعنی شنبه نوبته هاله....٢٥ اسفند یعنی یکشنبه  صبحشم سرویسارو میشورم...بعدش ٥/٧ نو بت اپیلایسیون دارم ....و پروژه کارام تموم میشه ....از دوشنبه به بعدم باید در تدارکات عقد دختر داییم که کرج هست بپردازم و وسایلمو جمع و جور کنم .وزنم همون ٦١ هست. رژیمی نیستم اما زیاده روی هم نمیکنم.....

به همه ی دوستامم خسته نباشید میگم میدونم که حسابی درگیره کاره خونه هستن.....بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودابه
25 اسفند 92 11:24
سلام عزیزم خسته نباشی این روزا همه درگیر خونه تکونی وخرید و... هستن الهی سالم وسلامت باشید بقیه اش حله عزیزم من وزنت رو 61 اعلام میکنم واین اخرین اعلام وزن ساله 92 هست منم دیگه فکر نمیکنم وقت کنم وبیام نت خیلی کاردارم ومسافرهم هستم پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم با ارزوی بهترین ها