ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

دلم نینی میخواد

1392/12/16 2:52
نویسنده : مامان سمانه
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

١٦ اسفند

حالم ای بدک نیست خوبم... میگذره.....رژیمی ای نیستم میخورم مثل گاو.....وزنم ٦٢ همینطور صعودی دارم میرم بالا......بالا بالا

 و من چشم دارم به ٢٦ اسفند که موعد پری شدنمه.....خدایا میشه نیاااااااااااااد.

خدایا درسته خیلی کارای نیمه کاره دارم و پایان نامه ی من تنبلم هنوز مونده اما دلم نینی میخواد دیگه کاریش نمیشه کرد.....به اونا هم قول میدم برسم ....خخخخخ الان که از هفت دولت ازادم دارم ولگردی میکنم به پایان نامم نمیرسم حالا اگه حامله بشم جای خود داره انگار دارم خودم و خدای خودمو گول میزنم .

خدایا کمکم کن تا بتونم هر انچه که زیباست رو ببینم و لمس کنم توی زندگیه خودم و این بهترینها رو واسه دوستامم میخوام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مژده
17 اسفند 92 17:58
سلام سمانه جونم ایشالله همین ماه خدا یه نی نی خوشگل بذاره توی دلت عزیز دلم .فعلا بی خیال وزن شو ولی رعایت کن استرس برای باردار شدن خیلی خوب نیست.
سودابه
18 اسفند 92 17:50
سلام عزیزم ای وایییی دیدی ازجدول جا موندی نیومدی اعلام وزن کنی منم وقت نداشتم بیام وبت اکشال نداره اینکه انتظار بکشی تا 26 اسفند خیلی سخته به نظرم زیاد اصرار نداشته باش وتوکل کن به خدا وبسپار به اونی که حتی برگ درختی بی اذنش برزمین نمیوفته حتما به زودی این خبرخوب رو بهمون میدی نگران نباش