ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

12 اسفند

1392/12/12 3:01
نویسنده : مامان سمانه
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

حالتون خوبه عزیزای من؟م خوبم

واااااااااااااای امروز ١٢ اسفنده ای خدا چقدر زود روزا میانو میرن وااااای کاش یکم قدر لحظات رو بیشتر میدونستم کاش یکم خوشحال تر و بدون استرس زندگی میکردم....

امیدوارم سال ٩٣ واسه همه سال پر از برکت باشه و پر از خبرای خووووووووووب

نمیدونم چرا از وقتی گفتم میخوام رژیم بگیرم دارم بیشتر میخورم بچه هااااا تو رو خدا بیاین کمک بهم انرزی بدین تا برنج و خورشت میبینم دلم شل میشه  و دوست دارم همه چیو بخورم ای خدا نمیخوام اخه زحمتهام هدر بره کیخوام ٥٩ رو ببینم .یه مدت روی ٦٠ بودم اما الان ٦١ بیشتر شدم .نمیخوام همین طور رفته رفته برگزردم به ٦٨ خودم ای خدا نههههههه

بیاین بهم بگین چکارایی بکنم که راحت تر این چند روز مونده به عیدو موفق پیش برم و با وزن ٥٩ بشینم پای سفره هفت سین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سولماز
13 اسفند 92 0:07
سمانه جونم برگشته خوبی گلم ؟ منم مثل تو درگیر این وزن کم کردنم کی منو و تو راحت میشیم از این اضافه وزنمون خیلی خوبه که روز 12 پری فولی 23 داری ایشالا نی نی زودی بیاد توی دلت گلم عقد دختر دایی هم مبارک باشه پیش پیش ایشالا که خوشبخت بشن
سودابه
13 اسفند 92 17:14
سلام عزیزم ای بابا حق داری خب واقعا نگران کنندست ولی فقط دست خودته باید هروقت شیطونه داره اغفالت میکنه جلوش وایسی بگی بیخود من بیشترازاونی که برام لازمه نمیخورم وبزنی توبرجکش وحالش رو بگیری فعالیتت رو بیشتر کن البته گفتی که دکترتوصیه کرده ورزش سنگین نکن نگران نباش فقط سعی کن بیشتر میوه بخوری وهله وهوله رو کم کنی و هویج عالیه جلوی اششتهارو میگیره خلاصه امیدوارم بتونی حریف این غول بی شاخ ودم اضافه وزن بشی وباوزن 59 سال 93 رو اغاز کنی
مژده
15 اسفند 92 0:53
سلام عزيز دلم ناراحت نباش دختر با اراده همون طور كه از 68 رسيدي به اين وزن الان هم ميتوني اين دو كيلو رو كم كني . سمانه جون اگه ميتوني رژيم دكتر خضري رو بگير بچه هايي كه گرفتن خيلي خوب نتيجه ديدن هر چند روزش رو كه بتوني بگيري خيلي عاليه زود مياي پايين .
شیوا
15 اسفند 92 2:34
سلام سمانه جون عزیزم مگه میشه فراموشت کنم فقط حال و حوصله ی وب اومذنو ندارم ان شاالله تا عید 59 بشی
sibrank
16 اسفند 92 8:43
با سلام بهترین و کاملترین سامانه ی افزایش بازدید در ایران دارای امکانات پاپ آپ بازدید خود را به صورت رایگان همراه با جوایز نقدی افزایش دهید www.sibrank.ir