ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

خدای من !

1392/12/9 2:06
نویسنده : مامان سمانه
145 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا !

بهاری دیگر از عمرم می رسد ! و من چقدر خوشبختم ای مهربانترین مهربانان ! چرا که دوستی دارم و عشقی دارم و یاوری دارم که تو هستی . و من چقدر با تو ای خدای قدرتمند من خوشبختم !

تو پناه منی یا رب ! و چه پناه امنی دارم ! که تو هستی یا رب .

خدایا ! ... تو را قسم به خدایی ات !

من خود را با تمام تقصیرات و کوتاهی هایم به تو می سپارم ! و تو را به خودت قسمت می دهم ای خدای قدرتمند مهربان من ! آرامش را به قلب و روحم تا همیشه هدیه بده ! معجزه کن ! و قلبم را سرشار از شادی و خوشحالی و موفقیت کن یا رب !

خدای من !

همه ی امیدم تو هستی .

خدای من !

امید به معجزه های ناب که لحظه به لحظه ی زندگی ام به من هدیه می دهی یا الهی و ربی و سیدی و مولای . یا الله بحقک .

ارحمنی یا ارحم الراحمین .

توکلت علیک یا الله .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیرا
10 اسفند 92 16:08
برات بهترینهارو ارزو دارم
سودابه
11 اسفند 92 9:10
سلام عزیزم خوبی ؟ برای همه ی دعاهای قشنگ وصمیمانه ات یه امین ازته قلب میگم وبرات براورده شدن همه شون رو از خدای مهربون وامام روئوف خواستارم روزات شاد وبه دور از غم وغصه ونگرانی
مژده
13 اسفند 92 16:18
سلام سمانه جونم خوبی؟ مثل همیشه مطالبت عالیه دختر خوش سلیقه