ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

تصمیم جدید

1392/12/7 0:49
نویسنده : مامان سمانه
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل خودم

اومدم اینجا تا یه عهدی با خودم ببندم و از فردا دختر خوبی باشم

میخوام تا عید که عقد دختر داییمه کرج ٣ کیلو لاغر کنم....و میدونم که میتونم و دیگه تنبلی بسه .....چرا که از خوردن زیاد بدم اومده ....و همش دلم برای روزی که ٥٩ کیلو بودم تنگ شده میخوام به ٥٨ برسم ....سخته ها بعد کلی خوردن و مهمونی رفتن و .....ولی چاره ای نیست میخوام از خودم راضی باشم دیگه.الانم بد نیستمااااا ٦١ کیلو ام....(خودشیفتگی رو داشته باشین) ....اما میدونم که با یک رژیم ساده و کمی اراده میتونم ...راستش میخوام اگه کمم نکردم حداقل درست و صحیح و مقوی و کم بخورم .هله هوله و چیزای بی ارزش و نخورم و معده ام رو کوچیک کنم با کم خوردن.

راستی فردا قراره برم سونو اخه روز ١٢ پریمه و میخوام برم ببینم در چه وضعی هستن فولیام.خخخخخخخخخخخ......کارمون درد اومده دیگه......

از فردا یک سری نکات رو باید رعایت کنم:

١-خوردن اب زیاد(خیلی مهمممممممممممم) نمیخوام مثل قبل صورتم لاغر بشه نمیخوام

٢- روزی نیم ساعت برقصم( ورزشای دیگه رو فعلا نمیتونم انجام بدم تا موقعیتش پیش بیاد)

٣- خوردن ابمیوه و سبزیجات و میوه و شیرررررررررررررررر

خوب فعلا برم فردا میامو میگم چکارا کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سودابه
7 اسفند 92 11:54
به به ! سلام خانوم خانوما حال واحوالت چطوره خوش اومدی ممنون که بالاخره ازخودت خبردادی بابا دلمون تنگ شده بود ونگرانت بودیم افرین تصمیم خوبی گرفتی 3 کیلو اضافه وزن که چیزی نیست حتما تا عید به هدفت میرسی این روزا اخر ساله و همه گرفتارن نباید از اینکه کسی برات کامنت یا پیام نمیذاره دلسرد بشی من خودم هستم وهروقت نت بیام حتما بهت سرمیرنم درمورد بچه دارشدنم هم تصمیم خوبی گرفتی انشالله به زودی اینطوری ببینمت
سمیرا
8 اسفند 92 8:49
سلام عشقم خوبی ؟ چه عجب از این ورا؟ همین که حالت خوبه برام کافیه ایشالا خدا به زودی یه نی نی خوشگل بزاره تو شکمت نگران نباش عزیزم استرس اصلا برات خوب نیست بیا هر روز که تا عید درز کنار هم باید بترکونیم
FYJkHh8OZGlUfXC5HBFKNVKqYTp8iMjnLjYUvPNyx8Y.
10 اسفند 92 15:25
افرین دختر با اراده حتما میتونی