ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

امروز صدای قلب نینیمون رو شنیدم

1393/1/17 1:36
نویسنده : مامان سمانه
243 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١٦ فروردین رفتم سونو شکمی و خدا رو شکر همه چی خوب و نرمال بود و منم صدای قلب فرشتمون رو شنیدم.

سن جنین: ٦هفته و ٤ روز

تاریخ زایمان:  ٤ اذر

خیلی خیلی خیلی حسه قشنگی بود واقعا کسایی که تجربه اش کردن قشنگ درک میکنن من چی میگم.اشک تو چشمام حلقه زد و یکباره دیگه عظمت خدا رو دیدم

ایشالله همه ی اونایی که منتظر نینی هستن این حس رو تجربه کنن

الهی امین

 

خدایااااااااااااااااااااااااااااا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سودابه
17 فروردین 93 10:58
واییییییییییییییییییییییییییییییییییی مبارکههههههههههههه الهی بگردم مامان خانومییییییییییییییییی خداروشکر که دلت شاده عزیزم عیدت مبارک چه عیدی توپی گرفتی مبارکت باشه خیلی خوشحالم برات مراقب خودت باش تا یه نی نی صحیح وسالم به دنیا بیاری بازم بهت تبریک میگم هم عید رو هم مامان شدنت رووووو حالا یعنی دیگه رژیم بی رژیم دیگه نه ؟ اییییییی جان یادم میوفته کلی کیف میکنم
یلدا
17 فروردین 93 12:16
عزیزم سال نو مبارک نی ین گولو هم مبارک ایشالا به سلامتی چه عید خوبی داشتی تو امسال
سارا
20 فروردین 93 12:37
سلام سمانه جون، ممنون گلم، خودم هم دلم روشنه. راستی‌ وزنت زیاد شده؟ اشتهات زیاد شده؟ ویار داری؟
سودابه
24 فروردین 93 9:52
سلام سمانه جون خبری ازت نیست حالت خوبه ؟