ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

اولین سالروز تولدم که فرشته ای در وجودم در حاله رشده

1393/2/14 1:26
نویسنده : مامان سمانه
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلمممممممممم

امروز 13 اردیبهشت تولد من بود ...روزی که با تمام تولدهای قبلیم فرق داشت...روزی که 28 سالم شد...روزی که یک فرشته کوچولو در وجودم قرار گرفته...روزی که با تمام روزام متفاوت بود.....با تمام 13 اردیبهشت های قبل.....خدایا ازت ممنونم که این لحظات خوب رومیتونم حس و درک کنم...خدایا خیلییییییی خوشحالم خیلی...باورش برام سخته که پاره ی تنم کم کم داره بزرگ میشه.هیچ وقت این روز رو و این سالروز تولدم رو فراموش نمیکنم...چراکه دیگه از این به بعد دیگه تنها با همسری نیستیم و یه فرشته به جمعمون اضافه میشه...خدایا همیشه مواظبش باش.

امروز رفتم سونو و سن جنینمو 11 هفته حساب کردن....باورم نمیشد جوانه های دست و پاشو دکتر بهم نشون داد که داشت تکنشون میداد واااااااااااااااااایی خدای من همش داشت وول میخورد مامان فدات بشه عزیززززززززززززم .اشک توی چشمام جمع شده بود و با چشمهای اشکی میخندیدم...خدایا هزار بار شکرت. دیگه 23 اردیبهشت سونو ان تی دارم که شاید تا حدودی جنسیت نینیم مشخص بشه شاییییددد

امشب مامان و بابام و ابجیام واسه تبریک تولدم اومدن خونمون .دستشون درد نکنه کلی تو زحمت افتادنو واسم کادو و کیک اوردن خیلی خوشحالم کردن خیلی و از همه مهم تر همسر بود که با در دست داشتن دو تا جعبه کادو از در خونه اومد تو.......وای خدا جونم واسم گردنبند و گوشواره و پلاک خریده بود که واقعا خوشکل بودن...عزیزم همیشه دوستت  دارم...فدات بشم که اینقدر مهربون و بافکری...ایشالله همیشه سایه ات بالای سر من و نینیمون باشه.خدا همیشه مواظبتون باشه.دوستتون دارم....

 

پسندها (1)

نظرات (7)

نسیم بهار
18 اردیبهشت 93 17:20
به سلامتی نانازی دیگه به وبه دانیالم سر نمیزنی ... راستی اگه تو 11 هفته رفته بودی سونوی فرزانه هم ان تی بود هم تعیین جنسیت ... البته اگه تهران باشی
zed
27 اردیبهشت 93 23:24
سلام ^^ مبارک باشه نی نی دار شدنت خانوووم. این چند وقت که فقط با گوشی می تونستم بیام نت بلاگفا هیچ جوره راه نمی داد نظر بذارم برای بعضی سرویس های وبلاگ نویسی.خلاصه شرمنده دیگه. خیلیم بدی که منو یادت رفت
مژده
28 اردیبهشت 93 18:10
سللللللام عزيز دلم تولدت مباررررررك . واااااي سمانه خيلي خيلي خوشحالم برا ني ني دار شدنت ديدي چقد نگران بودي همش گفتم زوده انقد عجله نكن. خيللللي دوست دارم.
zed
29 اردیبهشت 93 3:42
اشکال نداره خانووووم.ایشالا نینی سالم به دنیا بیاد بررایه کاهشایه بعدش باز بر می گردی پیش خودمون
دل آرام تپلوی با اراده
1 خرداد 93 1:37
سمانه جان واقعا تبریک میگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگم موفق باشی و شااااااااااااااااااااااااااااااااد دوستم
سودابه
4 خرداد 93 11:17
سلام سمانه جون الهی شکر که خوشحالی ومنم از شادیت خوشحالم وخداروشکر میکنم دعا میکنم همیشه راضی وشاد وسلامت وموفق باشی شرمنده که نشد برای تولدت به موقع برسم وتبریک بگم انشالله سال دیگه درکنار نی نی نازت تولدت رو جشن میگیری مراقب خودت ونی نی اوچولوت باش
مشاور
6 خرداد 93 9:58
اگه از چاقی خسته شدی اگه دیدن پهلوهای بزرگ اذیتت میکنه اگه زیرشکم بدفرمی داری و دوست داری خیلی زود به لاغری برسی حتما با مطب خانم دکتر شیوا قندیها تماس بگیری ایشون اولین کسی هستن که در عمل(لیپولیزر)اصلا نارضایتی نداشتن و کارشون رو تضمین شده ارائه میدن!خودم نمونه:درطول یک ماه عمل 10کیلو کم کردم که تا 2ماه دیگه میشه 17کیلو!ایشون دوره ی تخصصی لیزر رو تو انگلستان گذروندن!باور میکنین من به طرز معجزه اسایی لاغر شدم ؟دیروز رفته بودم واسه قدردانی مطب خانم دکتر!میگفت بازم سایز کم میکنی یعنی 38! البته من قدم 174 واسه همین لاغر تر دیده میشم! باشین برین مطبش 04113310562