ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

یک شب شیک....

1393/6/9 1:13
نویسنده : مامان سمانه
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملم  ...خوبی ؟مامانی که اذیتت نمیکنه؟هاااان...جات راحته..الهی فدات بشم

امروز بابایی ساعت 8 شب از سر کار اومده ازونجایی که منو کلافه و بی حوصله دید گفت اماده شو شام بریم بیرون

از یک طرف به خاطر تو دخمل زیر دلم درد میکرد از طرف دیگه دوست داشتم با بابایی یک شب خوش و فراموش نشدنی داشته باشم ...به همین خاطر اماده شدم و با هم رفتیم جات خالی دلی از غذا در اوردیم.و کلی با هم حرف زدیم و خیال بافی کردیم و از تو دخمل نازمون حرف زدیم.بعدش یک گشتی تو شهر زدیمو او حسابی از هوای خنک شب لذت بردم و تند تند ریه هامو از هوا پر میکردم و نفس های عمیق میکشیدم.خلاصه که کلی خوش گذشت و کلی روحیه ام عوض شد ...وقتی اومدیم خونه بابایی که از خستگی روی تختمون رفت و بیهوش شد منم رفتم وسایل دانشگامو و پایان نامه ام رو اماده کردم چون فردا صبح باید برم پیش استاد راهنمام ...البته قبلشم باید برم یک سری ازمایش های ماه هفت بارداری رو بدم تا خدایی نکرده مشکلی نداشته باشم و بتونم بقیه راه رو بدون مشکل طی کنم.

امروز خیلی دلم گرفته بود چون ابجیم و بچه هاشو شوهرش رفتن کرج عروسی اقوام دامادمون ...خلاصه که انگار شهر سوت و کور شده بود واسم انگار هیچکی رو نداشتیم ایشالله که زود برگردن چرا که دلم واسه ملیکا جونم یه ذررررررره شده.

پسندها (2)

نظرات (5)

سارا
18 شهریور 93 16:45
سلام مامان سمانه عزیزم.چطوری خانوم؟ فکر کنم دیگه خیلی‌ نمونده صورت ماه نی‌نی رو ببینی‌.ایشالا که خوب و سلامت باشی‌ گلم. اومدم خبر بدم که من برگشتم و هستم در خدمتتون.
مامانه ملیکا و محمد اریان
19 شهریور 93 3:04
سلام به ابجی خوبم خیلی خوشحالم که تو رو دارم و خوشحالتر که دارم خاله می شم مواظب دخمل ما باش
سارا
20 شهریور 93 15:42
سلام سمانه جونم. خوبی؟ ممنون عزیزم. راستی‌ پروژه رو چیکار کردی؟ تونستی تمومش کنی‌؟ اسم برا نی‌نی انتخاب کردی یا نه؟
فقط,M
24 شهریور 93 22:33
واى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى خدا
مامانه ملیکا و محمداریان
24 شهریور 93 22:41
آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه! سلام این را برام فرستادن منم برا شما این ذکر منو از بلا ووسوسه ای دور کرده چون دوستتون دارم برای شما هم فرستادم بازم میام خوشگلم