ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

من و دخترم وارد هفته ی ۳۷ شدیم...

1393/8/15 7:51
نویسنده : مامان سمانه
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز...جیگر مامان...موشموشک بابا... فسقلی و بانمک خودم اصلا باورم نمیشه که توی هفته ی ۳۷ باشیم و کمتر از ۲ هفته دیگه میتونم روی نازتو ببینم. اصلا باورم نمیشه.خیلی استرس دارم خیلی زیاد ولی سعی میکنم به روی خودم نیارم و از وجودت توی دلم لذت ببرم.فسقلیه مامانی تکونات به نسبت کمتر شدن اما باز هم بعضی وقتها مخصوصا زمانی که به پشتی تکیه میدم این ضربات تو هست که منو بیش از پیش به وجد میاره،تکونات خیلی پر انرژی. تر و با زور بیشتر وهمراه با کمی درده که این خودش امیدوار کننده هست که شما داری تپلی و بزرگ میشی.از این بابت که تا الان مشکل خاصی تهدیدم نکرده از خدا ممنونم چرا که همه جوره هوامو داشته. دقیقا فردا که جمعه هست میرم تو هفته ی ۳۸ و شمارش معکوس یه جورایی از فردا دقیق تر شروع میشه.چرا که تاریخ زایمانم همونطور که گفتم 27 ابانه یعنی توی ۳۹ هفته و ۴روزه. خیلی دوست دارم اون روز رو پیش دکتر نرم و یکم صبر کتم تا وارد ماه اذر بشم بعد برم که نینی کوچولومم مثل باباش اذری بشه.اما باز هم همه چی دست خداست و از دست من کاری بر نمیاد.خدا میدونه چقدر استرس دارم.دیروز و پریروز تاسوعا و عاشورا بود من که اصلا هیچی ازش نفهمیدم هوا خیلی سرد بود و بیرونم خیلی شلوغ ترجیخ دادم با این شکم ریسک نکنم و تو خونه بشینم و همسرمم اصلا منو ت این دو روز بیرون نبرد و همش مراقبم بود.

بلاخره سرویس چوبم رسید و من تونستم سیسمونیمو تا حدودی بچینم.دست دو تا خواهرام درد نکنه که اومدن خونمون و با هم اتاق دخملی رو مرتب کردیم کارهای اصلی و اساسی روکردیم.فقط مونده چیدن اسباب بازیاش که کمد بوفه ی دخملیم شیشه نداره و بعد از گذاشتن شیشه میشه چیدشون.هر وقت اتاقم کامل شد عکسشو میذارم براتون. هیچ لذتی بالاتر و بیشتر از اینکه لباسای دخملتو که که قراره دوهفته دیگه ببینیش و تا کنی نیست. خدایا ازت یک دنیا ممنونم


پسندها (3)

نظرات (5)

سارا
15 آبان 93 19:03
سلام سمانه جون،ایشالا که زایمان راحتی‌ داشته باشی‌ و به زودی نی‌نی بیاد پیشت دوستم. برات دعا می‌کنم.
سودابه
25 آبان 93 9:17
سلام سمانه جونم الهیییییی بگردم چه زود گذشت این مدت بارداریت انشالله که به زودی روی ماه دخترنازت رو ببینی واز درکناربودنش لذت ببری برای سلامتی خودت وکوچولوت دعاگو هستم
سمیرا
27 آبان 93 14:07
سلام سمانه جونم خوبی عزیزم بیا یه خبر از خودت ونی نی گلت ببینم اومده
مامان بهی
6 آذر 93 7:26
قدم كوچولو مبارك
سودابه
21 دی 93 16:20
سلام مامان خانومی کجایی؟ نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار درسته ؟ یه خبری خطی چیزی ما گناه داریم ها