ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

روز یازدهم

1392/5/27 2:04
نویسنده : مامان سمانه
141 بازدید
اشتراک گذاری
صبحانهاسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ ١لیوان اب ........
م.و یک رانی پرتقال-١٠ تا دونه پفک-یک نوشمک- هله هوله خوردم که نباید میخوردم.  
نهاراسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ ١ خیار-١ گوجه-کمی پنیر- یک کف دست و نیم نون  
م.و چای با یک خرما و یک بیسکویت-انگور-شلیل  
شامنایت اسکین دو کف دست نون با ١٠ تا میگو-سبزی- ٢ تا گوجه  
ورزشتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد ١٥ دقیقه حلقه- نیم ساعت پیاده روی-٢٠٠ تا طناب- ٢٠ تا درازنشست - ٦٠ تا ورزش پهلو  
نه گفتن89020_cool.gif هیچی                          وزن: ٦٣/٥٠٠

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیرا
27 مرداد 92 10:47
سلام خانوم با اراده
میخوای تو جدول کاهش وزن این هفته باشی؟
اگه خواستی امروز بیا وزنتو اعلام کن
چشم خانومی هر کاری از دستم بیاد کوتاهی نمیکنم
عزیزم من از مغازه خیلی راضی بودم به نظر من از پوشاک بهتره ولی در کنارش میتونی از لباسهای زیر زنانه ومردانه وروسری ولباس خواب جوراب واین ریزه پیزه ها بفروشی فروشش هم عالیه مثلا جوراب شاید سود چندانی نداشته باشه ولی مشتریو میکشونی داخل مغازه واین خودش باعث فروش بهتر میشه

مرسی عزیزم بابت راهنماییت
یه دونه ای عزیزم

در ضمن گلم تا اونجا که میتونی سعی کن جنست جور باشه ودست رد به سینه مشتری نزنی
وبرای همه قشری جنس داشته باشی از ارزان تا گران ومرغوب
برات آرزوی موفقیت میکنم


سمیرا
28 مرداد 92 9:20
سلام گلم
مبارکه خانومم ایشالا که براتون کلی سود داشته باشه عزیزم
خانوم گل من به خاطر اینکه خیلی دست تنها بودم وهمسری نمیرسید کمکم کنه مجبور شدم جمش کنم
بدو بیا وزن خوشگلتو اعلام کن ببینم


سلام گلم
میدونم خسته کننده است ولی اگه نتونستم یه شاگرد میگیرم.فدات بشم
من الان 400/63 هستم.مرسی منو به جدولت اضافه کردی