ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

روز چهارهم

1392/5/31 1:15
نویسنده : مامان سمانه
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیام

سلام ابجی سمیه ام، سلام ندا جون، سلام سمیرا جونم، سلام سولمازی، سلام فرشته جون

امیدوارم همتون خوب باشین

منم ای خوبم

همچنان رژیمی هستم ، و سرشار از انرژی

تا میام کم بیارم بخاطر شما خودمو باور می کنم و ادامه میدم

خلاصه اینکه اگه شما رو نداشتم به هیچ وجه طاقت نمی اوردم .اینم جدولم:

 

صبحانهاسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ ١لیوان اب-یک عدد ساقه طلایی ........
م.و در مجموع  ٦ تا لیوان اب  
نهاراسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ یک کف دست نون با ٢ قاشق کشک بادمجان و سبزی  
م.و انگور - هندوانه- چای با یک قند  
شامنایت اسکین ٢ قاشق برنج با یک ران مرغ کوچک با سالاد شیرازی و ماست و سبزی  
ورزشتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد ٢٠ مین حلقه ورزشی-- دویدن دور حیاط خونه مادر شوهرم10 دور -٢00 تا طناب- ١٠٠ تا پروانه - ٣٠ تا درازنشست - ١٠٠  تا ورزش پهلو - ٥٠ تا ورزش شکم  
نه گفتن89020_cool.gif  نوشابه- پفک و چیپس

 

وزنم ١٠٠/٦٣

خدایا یعنی میشه ٦٢ رو ببینمچشمک

از خودم راضی بودم اگه چیزی هم بخورم با ورزشام کالری خوبی رو می سوزونم

یه جورایی بعد شام و ناهار هر چند هم کم میخورم ولی عذاب وجدان می گیرتم و کلی ورزش می کنم. خوبه خدا رو شکر

بچه ها امیدوارم زوده زود به وزن دلخواهتون برسین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)