ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

روز سیزدهم

1392/5/31 1:08
نویسنده : مامان سمانه
148 بازدید
اشتراک گذاری

 

صبحانهاسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ ٢ لیوان اب ........
م.و چند تا دونه چیپس خجالت-نوشمک  
نهاراسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ  رفتم رستوران با دوستم همه چی خوردمعصبانی- کوفتم بشه  
م.و یک عدد بیسکویت  - ٢ لیوان اب  - هندوانه-  1شلیل  
شامنایت اسکین  ---------------هیچی  
ورزشتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد یک ونیم ساعت والیبال- دویدن دور باشگاه 10 دور -100 تا طناب-  
نه گفتن89020_cool.gif مگه چیزی هم مونده که نه بگم بهش
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سولماز
29 مرداد 92 19:35
عزیزم موفق باشی امیدوارم زود به وزنی که دوست داری برسی
چقدر جالب من روز قبل عروسی شما جشن نامزدیم بود


سلام سولماز جونم
خوبی عزیزم؟
انشالله که همه ی ما یه روزی مانکن بشیم
از اینکه بهم سر زدی خیلیییییی خوشحال شدم.
بازم ممنون
دوباره بیاااااا

فرشته
29 مرداد 92 21:01
خوش بحالت...الان خیلی مانکن شدی.نه؟




سلام عزیزم

خوبی فرشته جونم؟

انشالله تو هم به وزن دلخواهت برسی

اما من 55 رو میخوام

فرشته جون بازم بهم سر بزن

با اجازت لینکت کردم دوستم






سمیرا
30 مرداد 92 1:03
سلام خانوم گل
اصلا خودتو ناراحت نکن عزیزم همه ما از این روزا داشته وداریم اشکال نداره خانومی خودتو ببخش وبدون فردا هم روز خداست برای شروع دوباره وزندگی در جریانه
من خودم یه زمانی رژیم میگرفتم بعد از یه مدت تخلف کردنام شروع میشد ونمیتونستم با خطایی که کردم کنار بیام وخودمو با خوردن خفه میکردمو روز به روز چاقتر میشدم
ولی الان به این نتیجه رسیدم که هیچ عجله ای در کار نیست ومنم یه انسانم گاهی وقتا کم میارم ومیخوام دولپی بخورم و دلی از عزا در بیارم ولی بعدش به خودم بیام ودوباره شروع کنم پس خودتو ناراحت نکن واز فردا شروعی تازه داشته باش وهرچیم خوردی نوش جونت ایشالا که گوشت و چربی نشه به جونت[h

عزیزم حرفات خیلی به دلم نشست
خیلی ماهی و گل
از فردا حتما شروعی با انرژی با هم داریم