ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

دومین سالگرد ازدواجمون مبارک

1392/4/31 17:19
نویسنده : مامان سمانه
168 بازدید
اشتراک گذاری

                                  به نام او که ارامش بخش دلهاست...

روزگار چرخید و چرخید و دو سال از با هم بودنمان سپری شد

                                                 دو سال از پیوند قلبهایمان

دو سال از روزی که دست در دست هم نهادیم تا ادامه راه زندگی را در کنار هم

                                                و با کمک هم طی کنیم

دو سال که پر بود از روزگاری سراسر خوشی همراه با ذره هایی  قهر و

                                                دوست داشتن و گریه و خنده و ...

دو سال پر از لحظه های ناب بی مانند، لحظه های بی تکرار

                                                                 دوسال از حادثه های جورواجور ، جوروناجور

دو سال که هر روزش بهتر از دیروز بود و هر لحظه اش بهتر از لحظه ی قبل

هر روز که میگذشت ،نهال زندگی مان تنومند تر از دیروز میشد و هر چه تنومند تر میشد

                                                در برابر سختی ها مقاوم تر...

هر چه میگذشت همه چی کهنه میشد الا پیوند ما که هر روز تازه تر میشد و جوانه های

                                               امید بود که در بطن زندگیمان شکوفاتر...

با امدنت مفهوم برکت را در تمام زندگیم، با تمام وجود حس کردم و برای هر بارش شکر

                                               پروردگار مهربان کردم

با امدنت زندگی ام رنگ و بوی دیگری گرفت، با بودنت مفهوم زندگی را شناختم و درک کردم

                                              و با امدنت از تو یاد گرفتم مهربانی را...

                                              قرار بودبشوم سنگ صبورت،

                                             بشوم تکیه گاهت،

اما تو شدی تکیه گاهی محکم و صبوری بی مانند  برایم، تا بتوانیم عاشقانه زندگی کنیم و

                                              سختی ها را تحمل کنیم و پیش برویم.

 

 

مرتضی جونم :

به بهانه ی دومین سالگرد ازدواجمون خواستم برایت بنویسم که چقدر برایم باارزشی و

چقدر دوستت دارم.و این را بدان  که ٣١ تیر ١٣٩٠ هرگز از یادم نمیره ،همیشه دوستت

خواهم داشت بهترینم

 

 

مرتضی عزیزم

من عشق را در تو

تو را در دل

دل را در موقع تپیدن

وتپیدن را به خاطر تو دوست دارم

من غم را در سکوت

سکوت را در شب

شب را در بستر

وبستر را برای اندیشیدن به خاطر تو دوست دارم

زندگی را به خاطر زیبایی اش

و زیباییش را به خاطر تو دوست دارم

من دنیا را به خاطر خدایش

خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم

          دوستت دارم عزیزترینم..
 


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)