ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

من میتونم ..........

1392/6/16 15:07
نویسنده : مامان سمانه
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااام عزیزای دلم خودم

خوبین بچه ها؟

سمیرااااایی و دل ارامی جونم کجایین؟هنوز از مسافرت بر نگشتین؟

بابا دلمون پوسید اینجا.زود بیاین دیگه

سمانه دوباره برگشته اونم با یک انرژی مضاعف

میخوام بیشتر بیام اینجا و بنویسم

هم از کارای خونه ام همم از رژیممو و پایان نامم

از فردا شنبه دیگه میخوام سمانه خواب الو نباشم، صبحها زود بیدار شم حالا زود زودم نه کله ی سحر ،مثلا ساعتای ٩ یا ١٠.اگه بشه خیلی خوب میشه.میخوام هر روزم برنامه ریزی شده باشه ،میخوام هر روز ٥ ساعت از وقتمو رو پایان نامم کار کنم و هر روز ١ ساعت ورزش کنم،حتی روزایی که باشگاه والیبال میرم.اینجوری خیالم راحته و کمتر حرص میخورم و بیشتر از زمانم لذت میبرم.میخوام وقتمو الکی هدر ندم تا بعدا حسرتشو بخورم.

فردا دیگه اراده فولادی کردم واسه رژیم هرچند بعد از رژیمی که داشتم و ٤ کیلو کم کردم، همش برگشتناراحتاما عیب نداره همه ی ادمای موفق که تونستن خیلی وزن کم کنن از این شل کن و سفت کن ها حین برنامشون داشتن. منم میخوام وزن کم کنم و به هدفم برسم.

اما یک چیز که خیلی ناراحتم کرد برگشت خیلی سریع وزنم بود .اخه چرا اینطوری شد کلی سختی کشیدم تو مدت ١٠ - ١٥ روز اما همشون تو ٣ - ٤ روز برگشت.ای بابا چرا اینجوری اخه.......تعجب.حیف این همه سختی کشیدم و در اخر جلوی خودمو نگرفتمو هی خوردم هی خوردم.کوفتم بشه دوباره شکمم اومد جلو اه اه

دوستان با قد و استخون بندی که داشتم وزن ایده الم وتو اینترنت زد ٥٠٠/٦٢

که من ٦٦ هستم ،یعنی ٥٠٠ گرم باید کم کنم.اما من میخوام ٥٨ کیلو بشم.

خوب با این حساب باید ٨ کیلو کم کنم. پس هر ١٥ روز میخوام ٢ کیلو کم کنم.یعنی ماهی ٤ کیلو...............و رژیمم همون کالری شماری هست. چراکه بدن من برای موندن تو همین وزن به٢٢٠٠  کالری نیاز داره و برای اینکه وزن کم کنم باید زیر ١٣٠٠ کالری در روز مصرف کنم. و برنج هم از برنامم حذف میشه حالا دیگه چی بشه که فقط ٥ تا قاشق بخورم.خوب کالری رو از روز اول رژیم میذارم ١٠٠٠ .

 بچه ها وقتی رژیم میگیرم روزای اول خیلی اذیت و کلافه میشم.بعضی وقتها هم سر درد و زیر چشمامم گود میوفته وقتی چهره ام رو تو اینه میبینم دست از کم خوری میکشم.بهم بگین چکار کنم.چی بخورم .مکملی چیزی هست که بدنم ضعیف نشه. اگه چیزی مد نظرتون هست به منم بگین. اخه میخوام فقط به تناسب اندام برسم .نمیخوام ضعیف و بی حال بشم.چرا که چند ماه دیگه قصذ دارم باردار بشم . نمیخوام بدنم دچار  کمبود (ویتامین - کلسیم- اهن -.....) بشه.پس اونایی که واردن بیان بهم بگن توی رژیمم دیگه از چیا استفاده کنم.در ضمن هر شب قرص اسید فولیک میخورم و اب هم میخورم فقط همین.

منتظره نظرها و جواباتون هستم.

امیدوارم همتون به وزن ایده التون برسید چرا که زندگی براتون شادتر و قشنگ تر میشه.فردا میام و از برنامه کاری و غذلییم گزارش میدم.به امید دیدن نظرهای شما دوستای گلم مخصوصا سمیرا - دل ارام - سولمازی - و مژده خانمی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سولماز
16 شهریور 92 17:16
ایشالا که زودی برگردی به وزن دلخواهت
چشمت روز بد نبینه منم از امروز رفتم تو رژیم و ورزش تصمیم گرفتم برای شب عید لاغر بشم


سلام سولمازی جونم
خوبی عزیزم
چرا که نه
اصلا بیا با هم همراه بشیم واسه وزن کم کردن
حتما تا اون موقع باربی میشی عسلم
اگرهم خواستی بهم بگو تا به سمیرا دوستم بگم تو هم بیای تو گروه لاغریمون

mt1972
16 شهریور 92 18:41
سلام سمانه گلم .خیلی خوبه که تصمیم گرفتی هفته ای 1 کیلو کم کنی اینجوری لاغریت پایدار تره .عزیزم من مکملی که استفاده میکنم مولتی ویتامین خارجیه فارماتونه اگه گرفتی شب بخور چون معمولا مولتی ویتامین ها اشتها رو باز میکنن میتونی دونه ای بگیری توش همه چی داره.


سلام خانمی فدات بشم که اینقدر ماهی
مرسی که راهنماییم کردی
حتمت فردا میخرمش
بازم ممنون که بهم سر زدی
عزیزمیییییی

Mt1972
16 شهریور 92 23:46
خواهش ميكنم گلم . ٣/٥ كيلوچيزي نيست عزيز دلم ١ماهه حله .
دل آرام
17 شهریور 92 11:06
سلام سمی جون خوفی؟خ.شی؟جات خالی سفر خوب بود دلم برات تنگ شده بودا وای اگه بدونی چقد از خوندن این پستت خوشحال شدم از صمیم قلب بهت تبریک میگم به خاطر شروع دوبارت چه خبر از رژیم و سحر خیزی؟
mt1972
17 شهریور 92 11:36
سلام سمانه جونم سعی کن اول خودت رو به وزنی که میخوای برسونی اونم با ورزش ورژیم ورزشات اگه هوازی باشه مثل ایروبیک وتردمیل وپیاده روی خیلی موثره اگه منظورت از بدنسازی استفاده از وزنه اس اون باید زیر نظر مربی باشه اصلا بدون برنامه ی مربی ورزش نکن خدای نکرده ممکنه اسیب ببینی .دوتا چیزی که خودم تجربه کردم 1.ورزش صبح که قبل از صبحانه باشه(منم مثل تو صبا دیر بیدار میشم ولی همون موقع که بیدار میشم 2 لیوان اب ولرم میخورم یه چای سبز میخورم ومیرم رو تردمیل حتی اگه شده 20 دقیقه)2.چهار ساعت قبل از خواب شب مسواک بزن ودیگه چیزی نخور اگه خیلی گشنه ات بود 1 میوه و آب منکه هر وقت این دوتا کارو انجام میدم فرداش کاهش دارم .در مورد سینه ها هم عزیزم بذار تا به وزنی که می خوای برسی بع با یه مربی کار کن بهت میگه چون من تجربه ای ندارم عزیز دلم.
Mt1972
17 شهریور 92 14:32
ممنون عزيز دلم منم ازشما دوستاي گلم انرژي ميگيرم.