ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

هیچوقت به یک زن دروغ نگویید

1392/6/18 17:55
نویسنده : مامان سمانه
109 بازدید
اشتراک گذاری
هیچوقت به یک زن دروغ نگوییدچشمک

مردي باهمسرش در خانه تماس گرفت و گفت:"عزيزم ازمن خواسته شده كه با رئيس
 
و چند تا از دوستانش براي ماهيگيري به كانادا برويم"
 
ما به مدت يك هفته آنجا خواهيم بود.اين فرصت خوبي است تا ارتقاي شغلي كه
 
 منتظرش بودم بگيرم بنابراين لطفا لباس هاي كافي براي يك هفته برايم بردار و وسايل
 
 ماهيگيري مرا هم آماده كن
 
ما از اداره حركت خواهيم كرد و من سر راه وسايلم را از خانه برخواهم داشت ،
 
راستي اون لباس هاي راحتي ابريشمي آبي رنگم را هم بردار !
 
زن با خودش فكر كردمتفکر كه اين مساله يك كمي غيرطبيعي است اما بخاطر اين كه نشان
 
 دهد همسر خوبي است بغلدقيقا كارهايي را كه همسرش خواسته بود انجام داد.
 
هفته بعد مرد به خانه آمد ، يك كمي خسته به نظر مي رسيد اما ظاهرش خوب ومرتب
 
 بود.

 
همسرش به او خوش آمد گفت و از او پرسيد كه آيا او ماهي گرفته است يا نه ؟

مرد گفت :"بله تعداد زيادي ماهي قزل آلا،چند تايي ماهي فلس آبي و چند تا هم اره
 
 ماهي گرفتيم . اما چرا اون لباس راحتي هايي كه گفته بودم برايم نگذاشتي ؟"

جواب زن خيلي جالب بود.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

زن جواب داد : لباس هاي راحتي رو توي جعبه وسايل ماهيگيريت گذاشته بودم ؟!؟!؟!
 
و اما مرد :  تعجب

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دل آرام
19 شهریور 92 9:00
سلااااااااام صبح قشنگت بخیر دوست جونم اومدی سر قرار؟خوابی یا بیدار عمو یادگار؟!! ایول ترازوی خوبیه خداییش مگه نه؟!
یلدا
19 شهریور 92 9:15
سلام هم گروهی خوش اومدی به گروهمون... سرگروه سودابه هستش نمی دونم تا این لحظه برات پست گذاشته یا نه البته... گلم پست قبلی رو خوندم مشکلت مشکل منم هست ببین راهش اینه که کم خوری نه سالم خوری داشته باشی .... تو رژیم هم کلا باید ویتامین اینا بخوری البته یکی از دوستات گفته بود فارماتون که خیلی عالیه البته بی نهایت هم قویه همون 4 روز در هفته فکر کنم کافیه... یه بدی کالری شماری اینه که آدم چیزای بد هم می خوره بد میگه خوب کالریشو حساب میکنم در حالی که خیلی از خوردنی ها جلوی خوب لاغر شدن رو میگیرن مثل نون و برنج و ...اگه 5 وعده در روز بخوری بعد ولی براش یه ملاک داشته باشی از همه بهتره مثلا از شیرینیها و شکلاتهای رو میز بدونی که کلا حقی نداری تو هر وعده اصلی مثلا حتی اجازه داری 50 گرم نون یا 10 قاشق برنج بخوری اما فقط وعده ناهار می تونی برنج رو بخوری بقیه نونی باشن یا حتی نون هم نباشه... میان وعده ها هم فقط شیر یا میوه یا بیسکوییت ساقه طلایی اونم 2 تا... می تونی برای خودت مثلا هم چین برنامه ای رو که گفتم بریزی بعد دیگه برسی به زندگیت و به رژیم خیلی هم فکر نکنی چون ناخودآگاه می دونی کی چی باید بخوری نه گرسنه ات میشه نه آدم پاشو از گلیمش دراز تر می کنه... خلاصه سالم خوری خیلی بهتر جواب میده که البته حد هم برای خودت گذاشته باشی.... حالا همه اینا رو گفتم فکر نکن خودم خیلی بهش عمل می کنم ها... فعلا
دل آرام
19 شهریور 92 14:21
کجایییییییییییییییییییی پس؟


سلاااااااااااااام