ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

15 مهر ( روز سوم )

1392/7/15 22:45
نویسنده : مامان سمانه
130 بازدید
اشتراک گذاری
صبحانهاسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ

یک کف دست نون و یک قاشق عسل

........
م.و ١ سیب - ١ نارنگی  
نهاراسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ ------------------------------  
م.و  ادامس -١ نارنگی -نصف انار -نصف سیب -  
شامنایت اسکین  یک کف گیر برنج -یک تیکه گوشت ژیگو -با  ترشی مخلوط (واااای خیلی خوشمزه درست کرده بودم و همسریم کلی تعریف کرد)  
ورزشتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد سرماخوردگیو بی حالی(رفتم امپول زدم)  
نه گفتن89020_cool.gif  
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mt1972
15 مهر 92 14:17
سلام عزیز دل مادر .ایشالله جشن بعدی رو برای تو بگیرم .سمانه چقدر خوشحال شدم که دیدم امروز صبحونه ومیان وعده خوردی اینجوری خیلی از پرخوری های بعد از ظهر جلوگیری میشه.افرین دختر خوب.



فدای تو بشم که اینقدر ماهی
من 62 رو ببینم کلی ذوق مرگ میشم
شیوا
15 مهر 92 22:51
سلام عزیزم این گوشت پیگو دیگه چی چی بید ؟!!! چرا همه سرما خوردن بیشتر مراقب خودت باش خانمی
یلدا
16 مهر 92 9:01
وای گلم دعا می کنم زودتر خوب بشی... می بینم که با مریضی ه ورزش می کنی (حالا یه دیروز ورزش نداشتی هااااا) زود خوب شو می خوایم مسابقه بدیم ها