ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

خوابم میاد 23 مهر

1392/7/24 1:35
نویسنده : مامان سمانه
133 بازدید
اشتراک گذاری

سللاااااااااااااااام

عید قربان بر شما دوستان عزیزم مبارررررررررررررک

اومدم بگم که حالم خوبه

امروز رفتم پیش استاد راهنمام و قرار شد واسه هفته ی دیگه یک سری مطالب جدید سرچ کنم و ببرم پیشش تا ببینه و تایید کنه.

خلاااااصه کلی کار  دارم از طرفه دیگه هم خالم با نی نی کوچولوش که فردا ١ ماهش میشه اومدن خونه مامانم اینا و ازونجایی که من و خالم هم سنیم نمیتونم تنهاش بذارم و همش باید پیشش باشم .فردا که گوشفند کشون داریم خونه بابام اینا.خونه مادر شوهرمم که دیگه همه ی خواهر برادرای همسری از این شهر و اون شهر اومدن و شلللللللللللللللوغه و همش به من زنگ میزنن که بیا بیا بیا.حالا موندم چطور و چجوری هر دو طرف رو از خودم راضی نگه دارم .هر چند خونه ی مامانم اینا دوست دارم باشم.خلاصهههههههههههههه کلی سرم از همه طرف شلوغه و شاید نتونم گزارش روز به روز رژیمو اینجا بذارم.ولی همچنان رژیمی هستم و حواسم هست که وزنم رو بین ٦٢ و ٦٣  نگه دارم.هرچند سخته .امشب که خالم بعد ٢ ماه منو دید خیییییلی تعجب کرد و گفت صورتم لاغر شده و من کلی از لاغریم خوشحال و از لاغری صورتم ناراحت شدم.بگذریم انشالله به ٥٨ که رسیدم رو صورتم کار می کنم.امروز خیلی خسته شدم از یک طرف رفتن به شهر دانشگام و از طرف دیگه ٢ ساعت والیبال و کلیییییییییی بازار گردی.امشب دو جا واسه شام کمک دادم اول خونه مادر شوهرم که کلییی مهمون داشت و منم ای کمی کمک کردم و بعدم خونه مامانم اینا که منتظر خاله بودنو تا ساعت ١٠ شام نخورده بودن اونجا هم کمک کردم و الان دارم میمیررررررررررررررررررررم از خستگی .میرم بخوابم عزیزان .انشالله که فردا روز خوبی براتون باشه و پر شادی و تحرک و خنده.بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یلدا
24 مهر 92 8:15
به به سمانه خانوم پر کار .... فکر کن اون موقع که داشتی آ÷ می کردی من داشتم راه می رفتم
Mt1972
24 مهر 92 10:10
خوش بگذره بهت عريز دلم.
رها
27 مهر 92 13:35
سلام سمانه جونی خوبی عزیزم خسته نباشی عید قربون را هم تبریک میگم صورتت هم که لاغر بشه بعدا که خودت هم لاغر بشی بهم میان نگران نباش قربونت تا بعد
دل آرام تپلوی با اراده
30 مهر 92 11:34
سلام عید توام مبارررررک موفق باشی و رژیمییییییییییییییییییییییییییییییی