ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

21 مهر (روز دوم)

1392/7/22 2:59
نویسنده : مامان سمانه
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام.

حرف خاصی ندارم.اومدم برنامه غذاییمو بذارمو برم

صبحونه = ---------------------------

ناهار = یک کف دست و نیم نون با ٢ قاشق املتسبز.نمیدونم چرا یهو ازش  بدم اومد و نخوردم

میوه =سیب  -کمی انگور -یک لیوان شیر با ٢ تا خرما و یک گردو - نارنگی

شام = ٣ کف دست نون با میگو سرخ شده ( زیاد) -خیار شور - گوجه - سس قرمز(واااای چقدر خوشمزه بودو چقددددددددر خوردم و اصلانم پشیمون نیستم چون فردا راحت جبرانش میکنم).

میوه =--------------------------------٢ لیوان اب پرتقال- ١ لیوان چایی نبات (پ. ر.ی.و.د شدم)

ورزش= ٢ ساعت والیبال -١٠ دور دویدن دور زمین والیبال

مکمل = فولیک اسید -مولتی ویتامین

اب =٥ ل

وزن = ٩٠٠/ ٦٢

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزای من امروز کلی انرژی گرفتم از حرف دوستای باشگام .همشون همشششششششششششششونا تا منو میدیدن میگفتن وای تو چقدر لاغر شدی دیگه ازین لاغر تر نشو الان خوبی دیگه اندامت زشت میشه .خوش به حالت تو که لاغری ما دیگه چی بگیم داریم میترکیم.واااای بجه ها خیلی حسه خوبی بودا ازین که همشون فهمیدنو حسرت خوردن که چقدر انگیزه داشتم واسه ی عالی شدن . اخه قبل از رژیمم اندامم از همشون بهتر بود چه برسه به الانم. ولی من ٤ کیلو دیگه باید کم کنم راه نداره هر چی میخواد بشه بشه.تا ٥٨ چیزی نمونده میرم تا به ٥٨ نرسیدم رژیممو نمیشکنم.

بچه  ها حواستون باشه سمانه میخواد از همتون جلو بزنه هاااااااااااااااا.زود باشین تا حواستون سر جاش بیاد میبینین من گفتم میگ میگ و رفتمااااااااااااااااااااا

میگ میگ.......................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

mt1972
21 مهر 92 15:16
افرین عزیزم نسبت به اون هفته 300 گرم کم کردی تو موفق میشی مطمئن باش.
دل آرام
21 مهر 92 16:30
معلومه از بس دلت تنگ شده که تا بهت سر نزنن یه خبرم نمیگیری
شیوا
21 مهر 92 17:30
A خوب واسه چی حرف نداری حالا کجا رفتی منم میبردیم خب!
سولماز
21 مهر 92 20:29
آفرین خیلی خوبه اینجوری من که دیروز رفتم مهمونی ناپرهیزی کردم امروز 600 گرم اضافه کردم نسبت به وزن دیروزم کلی خودم فحش دادم بخاطر 600 گرم
سمیرا
22 مهر 92 7:52
سلام میگ میگ خوبی عزیزم ؟ چه حالی میده سمانه وقتی هی به آدم میگن لاغرو شدی حالا فکرشو بکن وقتی به هدفت برسی چه حالی میکنی و از لاغریت لذت میبری
رها
22 مهر 92 8:37
سلام سمانه خوش تیپ خودم خوبی عزیز میبینم داری حسابی جلو میزنی آفرین دختر خوب ونازنین فرشته روی زمین دست منم بگیررررررررر آه یا علی عزیزم منم این عروسی بگذره رژیم غذایی من درآری خودمو میزارم تا بشم 58 وایییییییییییی یعنی به این آرزوم میرسم
mt1972
22 مهر 92 11:51
افرین ما که قبلا گفته بودیم با این قد و وزن خیلی جیگری حالا دیگه 58 بشی باید حواستو جمع کنی یه وقت ندزدنت.
شیوا
22 مهر 92 12:58
سمانه جون میگی یعنی منم اون گرگه هستم همش باید دنبالت بدوام ولی نه من اون میگ میگ هستم شما باید دنبالم بدو ای
Mt1972
22 مهر 92 13:16
نمي دونم اخه بعضي از روزا بيشتره بعدش هم من متاسفانه زياد ادم ميوه خوري نيستم دكترم خواسته طبق ميلم باشه به خاطر همين يه دونه ازميان وعده أم يا بيسكويت داره يا كيك.
سمیرا
22 مهر 92 14:01
سلام میگ میگ ثبت نام دور بعد مسابقه شروع شده اگه میخوای با حظور ت تو جمعمون خوشحالم کنی فقط تا فردا شب وقت داری برای اعلام آمادگی
شیوا
22 مهر 92 14:11
سلام سمانه جون عزیزم مطمئن باش من زودتر به 58 میرسم حالا میبینی ای کاس مشکل فقط کار خونه باشه عزیزم بیخیال از زندگی.لذت ببر کار خونه یکی دو ساعته تموم میشه ولی روزهای از دست رفته رو سالها هم تلاش کنی نمیتونی برگردونی خوش باش عزیزم
یلدا
22 مهر 92 18:35
سلام گلم جام گروه این هفته به تو میرسه لطفا بزن بالای وبت مبارک باشه ...خوشحالم این همه روحیه داری معلومه سمانه بهترینه ولی فکر نکنم برای هفته دیگه اول بشی عزممو جزم کردم خودم اول باشم آدرس عکس http://freedesignfile.com/upload/2012/09/champion-4.jpg
رها
23 مهر 92 8:47
سلام سمانه جونم خوبی عزیزم موفقیتت را تبریک میگم واینکه من هم همچنان رژیمم را حفظ میکنم البته تا جایی که امکانداشته باشه تا این عروسی نوه خاله هم بگذره بعد سفت وسخت پایه ات هستم البته فکر کنم تا اون موقع خیلی ریزمیزه شدی اما خدایشش منم میخوام به 58 برسم اونوقت تثبیتش کنم آی چه حالی میده به امید موفقیت همگان