ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

20 مهر (روز اول )

1392/7/20 23:59
نویسنده : مامان سمانه
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اگه خدا بخواد میخوام یک رژیمه من در اوردی  رو کم و بیش بگیرم و از شر این ٦ کیلو راحت بشم .

روز اول:

صبحونه = یک فنجون قهوه

ناهار = ٢ تا تخم مرغ ابپز - یکم اسفناج پخته - یک گوجه - ٢ کف دست نون - یک کاسه ماست

میان وعده  = یک لیوان معجون( شیر -موز - پسته - نارگیل-عسل)- ادامس

شام  = یک تکه  ران مرغ -با سالاد خیار و گوجه - یک کاسه ترشی

میوه  = هندوانه -١ گلابی کوچک -١ لیمو ترش

ورزش =١٥ مین پیاده روی -٣٠٠ تا طناب- ٥٠ تا دراز نشست

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شیوا
20 مهر 92 17:50
سلام سمانه جون عزیزم رزیم من دراوردیت عالیه موفق باشی
mt1972
21 مهر 92 0:12
خواهش میکنم گلم حتما درسش کن وبا همسری نوش جون کن .
mt1972
21 مهر 92 0:18
راستی سمانه اگه ماهی جنوب داشته باشی بهتره اگه هم نداشتی زیاد فرقی نداره.یک کمی هم به اندازه د 2-3 قاشق سبزی سرخ شده (قرمه سبزی )هم داشتی روش بنداز خیلی بهتر میشه
دل آرام
21 مهر 92 12:38
موفق میشی حتما اراده ی خوبی داری چقد خوب که اون پیغام خوش آمدگویی رو بر داشتی
رها
21 مهر 92 13:46
سلام سمانه جونی بابا رژیم من درآوریییییییییییییییییی بسیار هم عالی این رژیمت منو کشته با اون کاسه ترشیشششششش بابا دهنم آب افتاد ... من ترشی رو هستم اما اون معجون رو نه ......... مرسی که در نبودم بهم سرزدی عزیزم دل منم برات خیلییییییییی تنگولیده بود جات شمال خالی واقعا خیلی کیف کردیم از بس بارون دیدیم فقط 5 شنبه وجمعه هوا کمی بهتر شده بود و تونستیم بریم به دریا هم سری بزنیم اگه عروسی در پیش نداشتیم بازم میموندیم