ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

شروعی دوباره

1392/8/3 23:44
نویسنده : مامان سمانه
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااام دوستای من

اه ه ه ه ه ه اعصابم خورده این بلاگفا چش شده اخه ؟؟؟به هیچ کدومتون نمیتونم نظر بذاررررم از صبح بیشتر از ١٠٠ بار امتحان کردم.دلم برای همتون تنگ شده.

سمیرا جونم شرمنده دختر نتونستم به موقع بیام اعلام وزن ،ایشالله هر وقت سرم خلوت شد میام تو مسابقه ات گلم.دوستت دارم . افرین داری خوب پیش میری عزیزم

رها جونننننم اگه بدونیییی چقدر دلم برات تنگ شده بود.خوبی عزیزم؟ ممنون از اینکه به یادم بودی خانمی.راستی به خاطر مطالب وبتم که عالی بودن ممنوووووووووووووووونم.دوستت دارم.

سودابه جونم و یلدا جونم شماهارو هم دوست دارم و ازتون ممنونم که وقتی نبودم یادم کردین.و تبریک به شما که با اراده دارین خوب پیش میرین.افرییییییین.

مژده جونم خوبییییییییییییی عزیزم؟ الهی فدات بشم با مب باحالت و باربی های نازت.به امید باربی شدن عزیزم.

سولماز جونم ایشالله که هر چه زودتر به ارزوت برسی ایشالله.

شیوای عزیزم تو چطوری ؟امیدوارم همیشه خوب و پر انرژی باشی.و هر چه زودتر و پایدارتر به هدفت برسی .

منم تا قبل از عید قربان خوب داشتم پیش میرفتم و داشتم به هدفم نزدیک تر میشدم و وزنم به ٦٢ رسیده بود چی بگم که از دست اطرافیام و خانوادم خیلی ناراحتم چرا که همش  بهم میگفتن زشت شدی وای چقدر هیکلت بهم ریخته وای صورتت چقدر لاغر و بی ریخت شده ،دیگه بسه ،ادامه نده،قبلنا بهتر بودی،مخصوصا خالم که بعد از ٢ ماه منو دیده بود همش میگفت خوبه لاغر شدی ولی صورتت خیلی کوچولو شده و لاغر ،البته ناگفته نمونه هااا صورتم وقتی پر و تپل باشه خیلی خوشگل ترم. منم خام حرفاشون شدمو اااای خوردم.رژیمو بی خیال شدم دوباره چاق شدم و شکمم زد بیرون.و الان اصلا حس خوبی ندارم و احساس سنگینی می کنم.و همش خودمو فحش میدم که چرا اینجوری سست شدم در مقابل هدفم.و از طرفی هم مادر شوهرم میگه حالا که واسه بارداری اقدام کردی رژیم یادت اومده.خیلی کلافه ام.از فردا که شنبه هم هست میخوام پر انرژی شروع کنم.دیگه نمیخوام به حرف هیچکی گوش کنم.دوباره شروع می کنم .فردا روز اول رژیمم هست. خدایا به امید تو و بس.

 و اما یک سری نکات هست که بایداز فردا رعایت کنم:

١- صبح زود بیدار شدن و رفتن به پیاده روی (مثلا ساعت ٦:٤٥ بیدار شم و ٧ برم تا پارک که نیم ساعت تا اونجا راهه و نیم ساعتم با ویاسل ورزشی کار کنم و نیم ساعتم برگردم میشه ٥/١ فعالیت صبحگاهی).

٢- خوردن صبحانه( خیلی مهمه که میتونه نون با عسل -نون با پنیر و گردو و چای شیرین -نون و مربا البالو باشه).

٣-ورزش وفعالیت (که شامل والیبال  از ساعت ٣ تا ٥ روزای فرده و دراز نشست میشه).

٤-برنج و نون رو کاملا محدود بکنم.و بیشتر میوه بخورم .و چیزای مقوی (شیر - خرما - پسته- انجیر - کشمش و ....)

٥- خوردن اب روزی ٨ لیوان ( این نکته خیلییی مهمه خیلی،چرا که دیگه نمیخوام صورتم ازین لاغر تر بشه.پس ٢ لیوان صبح - ٢ لیوان ظهر - ٢ لیوان عصر و ٢ لیوانم شب بخورم)..

٦-خوردن قرص های مکمل (فولیک اسید -مولتی ویتامین - کلسیم -ویتامین ای - ویتامین ث).که فولیک اسید هرشب و کلسیم و مولتی ویتامین یک روز در میون .روزای دیگه ویتامین ای و مولتی ویتامین. و ویتامین ث بعد از والیبال.

٧-یک روز که زیاده روی کردم به خودم فرصت جبران و شروعی تازه میدم.

از فردا همشون رو رعایت میکنم و به هدفم میرسم من میتونممممممممممممم و به حرف کسی هم گوش نمیدم تا به هدفم نرسم دست بردار نیستم.بای برم به کارای پایان نامم برسم.

همتون رو میبوسم . اگه وقت نکردم و کم تر از قبل بهتون سر زدم و نظر گذاشتم این به این معنی نیست که به یادتون نیستم چراکه همیشه به یادتون هستم.میبوسمتووووون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رها
4 آبان 92 10:58
مهربان خدای خوب من بخاطرآرامشی که ارزانی ام داشتی از تو ممنونم بخاطر رفع همه دغدغه ها و امنیتم از تو ممنونم بخاطرجسم سالم و نشاط وشادابیم از تو ممنونم بخاطر نیت پاک و قلب مهربانم از تو ممنونم بخاطر آگاهی ودانای ام از تو ممنونم بخاطر گذشت وبخششم از توممنونم مهربان خدای خوب من بخاطر امیدواری به لطف بی پایانت ازتوممنونم بخاطر رزق وروزی حلال وفراوانم از تو ممنونم بخاطر همنشینی باخوبانت از توممنونم بخاطر توفیق بندگی ام از تو ممنونم بخاطر وجود شکرگزارم از تو ممنونم ای خالق دلسوز و مهربان از تو برای همه آرامش الهی می طلبم برای همه سلامت و تندرستی می طلبم برای همه دلی شاد وقلبی مهربان می طلبم برای همه گشایش امور می طلبم برای همه توفیق هدایت الهی می طلبم و برای همه معنویت روزافزون می طلبم خدای قادر من.هم اکنون به لطف بی کرانت همه چیز و همه کس توانگرم می سازد وباور دارم قدرت بی پایان توودست مهرویاری ات به همراه لطف سرشارت از بهترین ورضایت بخش ترین راه ها در همه مسائل زندگی به یاریم می شتابد. پس آسوده خاطر اداره عالی همه امورم وگشایش همه مسائلم را به اراده قدرتمند تو می سپارم سلام این دعای زیبا رو واسه سه نفر بفرست نمیگم اگر بفرستی به آرزوت میرسی یا اگر نفرستی اتفاق بد واست می افته فقط این دعای قشنگ رو بفرست واسه رضای خدا
رها
4 آبان 92 11:04
سلاممممممممممممممم سمانه جونم خدا را شکر که سلامتی عزیزم رژیمتم که بهم خورد دوباره با پشتکاری که داری باز از ما جلو میزنی من مطمءنم عزیزم خوش بگذره بهت امیدوارم پایان نامه ات هم به خوبی بپایان برسه وموفق باشی گلم فدای تو
سولماز
4 آبان 92 12:39
قربونت برم من عزیز دلم خصوصی هم داری
Mt1972
5 آبان 92 7:23
سلام عزيزم منم اعصابم از دست اين بلاگفا خيلي خورده قسمت ورود كاربران اصلا باز نميشه بايد از طريق ادرس هايي كه تو گوشيم سيوه سر بزنم به دوستام فك كنم وقتشه ديگه طلاقش بدم وبرم سراغ سرويس دهنده هاي ديگه.