ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

برنامه ریزی

1392/8/6 15:22
نویسنده : مامان سمانه
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم

خوبین؟کجایین ، شما هم که مثل من کم پیدا شدین، اما من دیگه تصمیم خودمو گرفتم ، میخوام مثل قبل برنامه ریزی هامو اینجا بذارم و طبق برنامه انجامشون بدم.

چرا که خیلی برام مفید بوده برنامه ریزی اینجا.درگیره فصل ٢ پایان نامه هستم.مرحله اول که پرپوزال بودو با موفقیت پشت سر گذاشتم و تصویب شد.حالا میخوام بچسبم به فصل ٢ و به خودم قول میدم که از فردا بیشتر وقتمو روش کار کنم.چراکه کاره خاصه دیگه ای ندارم و هر روزم از صبح ساعت ٦ تنهام تا ٦ غروب.و این خیلی میتونه واسم روی کارای پایان نامه کمکم کنه. چند روز بی خیاله رژیم شدم تا صورتم از لاغری در بیاد که خیلی بهتر شده اما همچنان وزنمو نمیدونم و ترازو نتونستم گیر بیارررم.امشب از هر جا که بشه جورش میکنم.و وزن نه چندان خوشکلمو میبینم. پس حتما از فردا دیگه کوتاه نمیام ، حالا چرا از فردا بخاطر اینکه امشب خونه مادر شوهری واسه قورمه پزون دعوتیم و وقتی ندارم میره تا فردا.

دوستای گلم همتون رو دوست دارم پس مثل قبل بیاینو واسم نظر بذارینو و همراهیم کنین. چرا که خیلی دلم واستون تنگ شده و بدون شما من هیچم. اگه شما نباشین با من دیگه هیچ انگیزه ای برام نمیمونه.الانم برم یکم استراحت کنم وعصری هم باید برم واسه دندونپزشکی وقت بگیرم. و میخوام یک پارچه مانتو شلواری شیکه اداری هم بگیرم. خدارو چه دیدین شاید واسه ترم بهمن  برم واسه تدریس دانشگاااه.انشاللللله

خوب دیگه فعلا بای عزیزان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیرا
6 آبان 92 19:21
سلام خانومی آخه من چی میتونم بهت بگم عزیزم وقتی مرتب نمیای برنامه نمینویسی رژیمی نیستی از دستت عصبانیم اساسی چه معنی میده حاصل این همه تلاشو تو دو روز میزنی خراب میکنی ببینم از فردا چه میکنی ها
mt1972
7 آبان 92 0:28
سلام عزیز دلم ایشالله بلاگفا یه کم بیشتر با ما راه بیاد تا بتونیم بیشتر به هم سر بزنیم .
مژده
7 آبان 92 7:36
سلام دوست عزیز ممنون که وبم اومدی ایول به خودت ایول به اراده ات ما همگی با هم دوستیم گلم .. ان شالله و به امید خدا موفق میشیم فقط صبور باشیم به امید روزهای با کاهش زیاد
دل آرام تپلوی با اراده
8 آبان 92 10:29
موفق باشی