ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

16 ابان

1392/8/16 1:24
نویسنده : مامان سمانه
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عرض خاصی ندارم

امروزو کلا ول گشتم و تا ظهرم خواب بودم

از خودم بدم میاد که هی برنامه میریزم و دوباره عمل نمیکنم

خدا کنه فردا روز شروع کارام با انرژی باشه .انشالله

امروز رژیمی نبودم ولی زیادم نخوردم.نمیدونم چرا از حال و هوای رژیم یه مدته اومدم بیرووووون.

میخوام دوباره مثل قبل بشم رژیمی و سرزنده

راستی بچه ها من که رژیم گرفتم و وزن خوبی رو هم از دست دادم همش از کمر به پایین لاغر شدم.در صورتی که من از کمر به پایین خیلی خوب بودم و دوست داشتم بالا تنم کوچیک تر بشه.چکار کنمممممممممممممم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیوا
16 آبان 92 3:09
سلام خانم خانما واسه چی با من قهریدی من باهات آشتیم سمانه به خدا سرم خیلی شلوغه ولی بدون اگه پیشتم نیام به فکرت هستم و دوست دارم
مژده
16 آبان 92 7:50
سلام خانومی خوبی؟ منم خوبم ای تنبل ای تنبل ای تنبل رژیم میگیری پاش وایسا من شونه هام رفته پاهامم رفته فقط شکمم نرفته