ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

سمانه حاضررررررررررررررررررر

1392/8/15 2:05
نویسنده : مامان سمانه
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااام دوستای گل و گلابم

خوبیییییییییین ؟ خوشیییییییییییییییییییییییییییییین؟سلامتیییییییییییییییین؟

من که خوبم، هر چند رژیمی نیستم و وزنمم نمیدوووونم اما یکمی هم خسته ام از کارای خونه ی خودم که خلاص شدم ، کارای اسباب کشی خواهرم به خونه ی خودشوووون شروع شد.دیروز و امروز رو کلا اونجا بودمو کمکش میدادم. اما از فردا میخوام به زندگی قبلم برگردم به دور از استرس و کارای یاد خونه و خستگی و کمر درد باشم.دو هفته شد که همش درگیر این بودم که همه چیو به حالت اوی برگردونم.یکم استرسم بابت قضیه حامله نشدنم دارم چرا که ٢ ماهه اقدام کردم و هنووووز خبری نشده.دو هفته هست که دست به لب تاپم و کارای پایان نامم نزدم و این استرسش سختتره واسم.اینجا خیلی وقتا از هدفام و برنامه هام حرف زدم ولی نمیدونم چرا یا برنامه جور نمیشه که به کارام برسم و یا هر وقت که میخوام جدی به کارام بچشبم یهو یک مشکل و یا دغدغه فکری برام پیش میاااد.فردا باید اشپزخونه ام رو بچینم چرا که همه ی وسایلشو شستم و امادهی چیدنه.

دلم برای تک تکتون تنگ شده ه ه ه ه ،مژده ی عزیزم،رها جونم، سولمازیییییی، یلدا و سودابه و سارا و زد جونممممممممممممممممممممم، سمیرا و دل ارام و عسل مهربونممممممم، شیوای نفس طلاااااااااااام

رها ی عزیزم درگذشت عموی عزیزتون رو بهت تسلیت میگم ایشالله که غم اخرتون باشه ،و بهشت برین جایگاه ابدی ان بزرگوار باشه.مارو هم در غم خود شریک بدونین.یک خبری هم از خودت به من بده ه ه نگرانتم.

الان میخوام به همتون سر بزنم و همش دوست دارم زود خداحافظی کنم و برم به وباتون تا ببینم در چه حالی هستین و از خوندنتون لذت ببرم.مواظب خودتون و خانوادتون و رژیماتون باشین.باااااااااااای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مژده
15 آبان 92 8:40
سلام خوبی؟ موفق باشی
mt1972
15 آبان 92 19:45
سلام عزیز دل خودم . سمانه دو ماه هنوز خیلی زوده برای چی نگرانی عزیزم؟حداقل باید 6 ماه بگذره بعد حالا یه کم نگران بشی که اونم نگرانی نداره عزیزم ایشالله هر چی زود تر باردار میشی اصلا خودت رو ناراحت نکن.