ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

بیدار شو سمانه

1392/8/19 2:17
نویسنده : مامان سمانه
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم که تا من بهشون سر نزنم انگار نه انگار دوستی به نام سمانه داشتن

بیخیال امشب روی صحبت با خودمه با خوده خودم

سمانه خانم تو خجالت نمیکشی همش ولگردی همش خوشگذرونه همش با دوستات همش با همسری همش خونه ی ابجی همش خونه مامانی ده ه ه ه ه ه ه  ه ه  بسه دیگه چته بیدار شوووووووووووووو بیدار شو میدونم همه ی اینارو خودت میدونی اما من وظیفه ی اینو دارم که از خواب بیدارت کنم و بهت بگم دیگه تنبلی بسه.همه ی دوستات شبانه روز دارن روی پروژشون کار میکنن اماااا تو بی خیاااال واسه خودت داری خوش میگذرونی و همش بار سنگینه استرس رو به دوشت میکشی اخه چرااااااا تو که میدونی اگه یک روز رو با کار روی پروژه بگذرونی چقدرررررررررر اون روز حالت خوبه و چقدر احساس مفید بودن بهت دست میده.

دیگه تنبلی ممنوع تمومش کن این بیخیال بودنتو .اه ه ه ه ه ه ........ مسخره

الان که میری کله ی مرگتو بذاری به کارات و هدفات فکر کن مسخره ادم با تنبلی و بی برنامه گی به هیچ جایی نمیرسه ه ه ه  ه .یعنی چی روزهات هیییی پشت سر هم میان و میرن ولی تو اصلا حواست نیست.فقط روزارو شب میکنی هااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از فردا باید روی درست حسابی تمرکز کنی انگار خونه ی خاله ی عجبیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من همین جا در برابر تمام دوستام قول میدم از فردا هر موقع که بیدار شدم بشینم مثل بچه ی خوب سر درسم و الکی وقتمو هدر ندم.قووووووووووول.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

یلدا
19 آبان 92 8:52
الهی سمانه جونم من چه می دونستم میای می نویسی دختر هر وقت من سر میزنم خبری نیست آخه... دوستم به ما که سر نمیزنی گله چرا؟!!!! هههههههههه شوخی کردم مثل دسته گل بشین پای پروژه بذار قالش کنده بشه یه چند ماه فقط وقت می خواد اگه جدی روش کار کنی... از وزن مبارک هم بنویس...
سمیرا
19 آبان 92 13:52
سلام خانوم گل یه دفه میری غیبت میزنه به جای اینکه ما گله مند باشیم گلگیم میکنه تو نیستی ما بیایم اینجا چی بگیم هاااان حالا که قول دادی جرات داری از فردا با برنامه نباش اونوقت من میدونم وتو موفق باشی گلم
سمیرا
20 آبان 92 14:07
mt1972
20 آبان 92 19:01
سلام عزیز دلم . سمانه یه چیزی برات بگم زیاد خودتو دعوا نکنی .باور میکنی خواهر من سه چهار سال بعد از گذروندنه فوقش هنوز پایان نامه اش رو ارائه نداده بود تا همین قبل از عید که داشت می رفت کانادا 2-3 روز قبل از پروازش رفت برای دفاع .پس زیاد خودتو فحش نده عزیزم.
Mt1972
21 آبان 92 7:20
سلام سمانه جون خودم بمب انرژي من . خيلي ممنون عزيزم نظر لطفته. منم خيلي دوس دارم شما رو ببينم مانكن من.
مژده
26 آبان 92 12:25
سلام خوبی ؟ ممنون عذاداری توام قبول باشه دوست گلم ادرس وبلاگتو تو همون نظر بنویس چون باید کل نظراتو بگردم تا پیدات کنم
دل آرام تپلوی با اراده
29 آبان 92 10:19
سمانه خیلیییییییییییییییییییی پر روییییییییییییییییییییییی تو خودت دقیقا از اون دوستایی هستی که تا بهت سر نزنن سر نمیزنی اصلا انگارنه انگار باهم رفیقیییییم تا نیام پیشت یه خبری ازم نمیگیری امیدوارم موفق باشی با اراده