ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

ایده میخوام بچه هاااااااااا

1392/9/8 3:33
نویسنده : مامان سمانه
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام به همه ی شما دوستای گلم

خوبین ؟ خوشین؟سلامتین؟ رژیماتون برقراره؟

من که رژیمی نیستم اما زیاده روی هم نمیکنم , وزنمم همون 60 - 61  هست.

دوستان اومدم بگمممممممممممممم شنبه 9 اذر تولد عشقم مرتضی هست. خونواده خودش با خونواده ی خودمو دعوت کردم خونمون و کیکم سفارش دادم. امااا میخوام یکم متفاوت تر از سالهای پیش باشه و تکراری نباشه.اخه تا بوده خوانواده هامون جمع شدیمو شام خوردیمو بعدم کیک و کادو ها.میخوام امسال یکم متفاوت تر باشه و تکراری نباشه تو رو خدا اگه ایده ای فکر نو و قشنگی دارین به منم بگین یا از سورپرایزای خودتون یا عشقتون واسه هم بگین.Smileys

بی صبرانه منتظر نظراتتون هستم  اخه همین یک جمعه رو وقت دارم تا واسه شنبه شب اماده بشم. کمکککککک

هم اکنون نیازمند یلری سبزتوووون هستمممممم.

پیشاپیش ممنونم ازهمتووووووووووووووون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شیوا
8 آذر 92 4:30
سمانه من هردفعه وبت میام ولی متاسفانه نمیشه کامنت داد خیلی سخته چند بار مینویسم ارسال نمیشه منم عصبانی ولش میکنم بابا من واسه اینکارا دیگه پیر شدم ایشالا جوون ترها بتونن خوب راهنماییت منن میتونستی دو نفره به رستوران هم دعوتش کنی تولد عشبت پبشاپیش مبارک
یلدا
8 آذر 92 9:30
وای گلم مبارک باشه... والا چی بگم ما اصلا اهل سورپریز اینا نیستیم قلب همسری ضعیفه نباید بهش فشار بیاد ... این از خودمون... ولی من هر سال تولد بچه ها رو تم دار میگیرم که بقیه سورپریز میشن البته چونخودم همه چیز رو میدرستم ولی برا بزرگتر ها سخته تم پیدا کردن مثلا تم هارد اکسترنال یا تبلت یا نقشه ساختمون یا؟ نمی دونم خنده دار میشه اما شاید همسرت چیز خاصی دوست داشته باشه یا تفریح خاصی داشته باشه فکر کنم خوشحال بشه تم اونو داشته باشه برای تولد...
Mt1972
8 آذر 92 23:36
سمانه نظر من كو نكنه ثبت نشده برات ؟
سولماز
9 آذر 92 1:15
سلام سمانه جونم خوبی گلم ؟ کلی دلم برات تنگ شده بود تولد آقای همسری هم مبارک باشه والا ایده به ذهنم نمیرسه الان شرمنده
mt1972
9 آذر 92 15:53
تولد خوش بگذره عزیزم.
رها
9 آذر 92 17:56
سلام سمانه جونی خوبی عزیزم بسلامتی مبارک باشه تولد همسریت به قول بلدا جون هرکی از علاقه همسرش باخبره ومیتونه اونو سوپرایز کنه من خودم اگه باشم هرچی که دوست داره درست میکنم و کسانی رو که دوست داره دعوت میکنم وگاهی هم برای تنوع میریم رستوران وکیک را به رستوران یواشکی تحویل میدم تا بعد از شام برامون بیاره البته بیشتر فرحزاد میریم اونجا تولد گرفتن جالب میشه با حضور برو بچه ها ودور هم بودن خوش میگذره اینطوری خونت هم تمیزه هم مهمون ها خوش بحالشون میشه در هر صورت عزیزم موفق باشی هر کاری میکنی خودتو اینقدر هم تو زحمت نینداز هرچی برای این اقایون کمتر مایه بذاری عزیزتری اینقده خودتو نکش تجربه هستااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فرشته
10 آذر 92 13:31
من واسه همسریم یه تابلو کشیدم خیلی سوپرایز شد
دل آرام تپلوی با اراده
10 آذر 92 14:30
سلام گلم آدرسم عوض شده حتما تو لینکت درست کن که رابطمون قطع نشهههههههه . موفق باشی
یلدا
12 آذر 92 13:30
پس چی شد؟ بیا گزارش بده از تولد چه کردی؟ خوب شد؟