ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

تصمیم جدید

1394/2/1 2:11
نویسنده : مامان سمانه
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من از امروز اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ چندتا تصمیم جدید گرفتم.اول اینکه میخوام زود به زود بیام اینجا و بنویسم! هم از ارشیدا همم از خودم و کارهای انجام داده ی اون روزم .دوم میخوام از امروز غذای کمکی ارشیدا رو بهش بدم و اول از حریره برنج شروع میکنم. برنج ایرانی رپ تمیز کردم و گذاشتم تو اب تا فردا خشک کنم و اسیاب کنم.وهمینطور نبات و بادام رو هم اسیاب کنم، و اولین غذای زندگیه ارشیدارو بهش بدم و از یک قاشق در روز شروع کنم.ارشیدا الان پنج ماه و دو هفته اشه.که وزنش شش کیلو پانصد گرم بود.امیدوارم که غذاهای کمکی بهش بسازه و چاقتر بشه.راستی یه تصمیم دیگه ام اینه که یه سری از عکسای ارشیدارو از بدو تولد تا شش ماهگی بذارم تو وبلاگش. 

واجب میدونم از دوست خوبم سودابه جونم تشکر کنم بابت لطف بی دریغش نسبت به من و ارشیدا.عزیزم دوستت دارم.بهت سر میزنم

پسندها (4)

نظرات (2)

ĸoѕαr
20 اردیبهشت 94 16:08
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
خودمــ):
29 اردیبهشت 94 22:25
خیلی خوبــــه): به من هم سری بزنینیو نظر بدینـــــ):