ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

روز اول (وزن 66)

1392/6/22 2:59
نویسنده : مامان سمانه
169 بازدید
اشتراک گذاری
صبحانهاسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ ١ لیوان اب ........
م.و -------------------  
نهاراسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ ١ کف دست نون(٧٥) - ١ تخم مرغ ابپز (٧٠)-١ سیب زمینی متوسط ابپز (٨٠)-١ کاسه ماست(١١٠) ٣٣٥+
م.و

 ٣ تا سیب (٢٢٠)- ٣ لیوان اب- ویتامین ث -یک تکه کوچک کیک     (١٥٠)-  ١٠ تا دونه پسته(٨٠). یک لیوان شیر با ٢ خرما(١٩٠)

 ٦٤٠+
شامنایت اسکین ٣ کف دست نون با نیمرو ٢ تا تخم مرغ و خیار شور و سبزی  +٤٨٥
ورزشتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد ٥/١ ساعت  والیبال- ٣٠ تا درازنشست - 200 تا طناب - 100 تا پروانه- 15 مین حلقه ورزشی  -٣٥٠
نه گفتن89020_cool.gif  

جمع کالری: ١١١٠

وای وای قرار بود تا خواب هیچی نخورم اما نشد خیلییییی بی حال و گشنه بودم

با همسری نیمرو خوردیم

فردا دیگه ازاین خبرا نیست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

دل آرام
17 شهریور 92 22:34
سلام سمی جوووووووووونم خوبی گلم؟ بابا این برنامه ریزیت منو کشته آفرین آفرین میدونم که خوب پیش میری دوست خوبم منم دلم برات تنگ شده بود خوشحالم که دوباره باهم هستیم راستی از سمیرا خبر نداری؟نگرانشم
دل آرام
18 شهریور 92 0:18
جات خالی بود
سمانه جون از امروز جدی تر شروع کردم دعا کن ارادم کم نشه تو چه خبر از رژیم و سحر خیزی و پایان نامه؟

خیلی خوبه عزیزم
با هم تا اخرش میریم
نمیذارم ارادت کم بشه
تو هم نذار من کم بیارررم
رژیمم سر جاشه
اما از فردا دیگه کالریمو میارم زیر 1000

پایان نامم شروع کردم دیگه میخوام بچسبم بهش سریع تموم بشه
واسه همین فعلا مغازه تعطیل شد
تو سحر خیزیم اصلا نمیتونم
قبل از 12 بیدار بشم
خیلی بده کاش ادم میشدم دلی جونم
راستی دلی تو 4 سال از من کوچیکتری نه؟

دل آرام
18 شهریور 92 9:16
مرسی از همراهیت
انشالله پایان نامت به خوبی پیش میره و میری واسه دفاع
اگر خواستی برای صبح بیدار شدنم باهم قرار مار میذاریمکه چه ساعتی بیدار شیم و بیایم اینجا بحرفیم اولش سخته اما بعدش خیلی لذت بخشه منم عادت نداشتم به کمک شوهرم خوب شدم الان دیگه اکثرا دیگه تا نه بیدارم
آخه حیفه عمرمونه الکی تو خواب بره
میگن :
زندگی را به بیداری بگذران که سالها به اجبار خواهی خفت . . .


الهی بازم با نظر زیبات خنده و امید رو به من دادی
ممنونم
ازاین که اینجارو راه انداختم و دوستایی مثل شما دارم به خودم میبالم
واقعا ممنونم دلی جونم ، نازم،فدات بشم
حتما یه قرار میذاریم سر یک ساعتی که بیدار بشم
خیلی گلی عزیزم

دل آرام
18 شهریور 92 9:17





آرامش
18 شهریور 92 9:53
سلام سمانه جون لینک کردن که اجازه نمی خواد عزیزم لطف داری خانومی. لینکت کردم عزیزم. ایشالا که زودتر به وزن هدفت برسی


فدات بشم گلم
انشالله تو هم هر چه سریعتر به وزن دلخواهت برسی
ممنون که بهم سر زدی
بازم بیا پیشم
با کمال میل لینکت می کنم
mt1972
18 شهریور 92 10:18
سلام گلم .سمانه جون عزیزم حتما صبونه تو بخور حتی اگه دیر بیدار میشی .اونطوری که برای من تجربه شده وقتی صبونه نمی خوریم بعداز ظهر یا شب حتما جبرانش میکنیم .کالری ناهارتو هم بیشتر کن مثلا دوتا تخم مرغ اب پز این خیلی کمک میکنه به اینکه شب گشنت نشه عزیز دلم .افرین خیلی خوب شروع کردی.


سلااااام مژده جون خودم
خوبی خانمی؟؟
خوب من دیر وقت بیدار میشم صبونه میشه ناهارم دیگه
ولی حرفتونو قبول دارم از فردا همین کارو می کنم عزیزم
سودابه
18 شهریور 92 14:12
سلام سمانه جون
به گروه 3 خوش اومدی
من سرگروه هستم و خوشحالم ازاشناییت
میتونی ازوبم لینک همگروهی هامونو ببینی وباهاشون اشنابشی به امیدرسیدن به وزن دلخواهت
راستی چقدر خوبه که اینقدر ورزش میکنی افرین رژیم همراه باورزش واقعا زود جواب میده


سلام سودابه جون
خوبی عزیزم؟
منم از اشناییت خوشحالم گلم
امیدوترم با هم به وزن دلخوامون برسی
ممنون که بهم سر زدی
دل آرام
18 شهریور 92 15:01
آره این دیجیتالا همینطورین
انشالله که هرچه زودتر عدد دلخواهتو رو ترازو ببینی گلم[hr
سلام عزیزم انشالله تو هم زود دهه عوض کنی
اونوقت من واست جشن بگیرم
سولماز
18 شهریور 92 16:27
وای که خودم از خجالت آب میشم وقتی میرم رو ترازو یا وزنمو میگم خصوصیتو چک کن