ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

روز سوم ( وزن 65)

1392/6/22 3:00
نویسنده : مامان سمانه
146 بازدید
اشتراک گذاری
صبحانهاسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ ٢ لیوان اب ........
م.و  -------------------  
نهاراسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ یک عدد کوکو سبزی -نصف نون ساندویجی - یک لیوان ماست -٣ تا خیار شور -  
م.و

٢ سیب - ٢٥ تا پسته - ١ نوشمک -یک لیوان شیر با ١ خرما-گلابی- شلیل

 
شامنایت اسکین   ٥ قاشق برنج -گوشت ابپز -یک کف دست ته دیگ -ترشی-٢ قاشق ژله -سبزی  
ورزشتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد  ١٠٠ تا ورزش شکم  
نه گفتن89020_cool.gif  

 جمع کالری دست بالا حساب کردم: ١٥٢٣

تمام فامیلای همسری از مشهد اومدن

شام خونه مادر شوهر دعوت بودیم

البته خیلی سعی کردم و کم خوردم

اشکال بالا بودن کالریمم میان وعده های زیادمه و مخلفات همراه غذام

ای خدا هر چند روز اینجا باشن ما هم دعوتیم

خدا بخیر کنه .فردا  باید خیلی کم تر بخورم واسه جبران امروز

وزن امروز صبح : ٠٠/٦٥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دل آرام
20 شهریور 92 14:18
سلام خوابالو مگه قرار نشد صبا به هم سلام بدیم برو وب سمیرا کارت داره
دل آرام
20 شهریور 92 15:24
گشنگی که باید بکشیم طبیعتا مخصوصا اول کا و آخرای کر بیشتر باید گشنگی بکشیم و عین قبل پر نکنیم این شکمای تپلو رو اما باید همه چیز به موقع و به اندازه بخوریم آره درسته اگر تعداد وعده ها بیشتر باشه اما کم حجم تر و کم کالری تر خیلی بهتره از 8 و 9 شب به بعدم چیزی نخوری خیلییی موثره مگر میوه اونم کم
سمیرا
20 شهریور 92 17:20
سلام خانومی آخیش بالاخره وبت برام باز شد خوبی عزیزم چقد دلم برات تنگ شده بود حالا من دوروز ولت کردم رفتم وزنت چرا انقد بالا رفته هاااااان اشکال نداره عزیزم امیدوارم هردومون با اراده قوی بتونیم این بار اضافیو زمین بزاریم وای نمیدونی به اون پستی که به زن نباید دروغ گفت چقدر خندیدم خیلی باحال بود
Mt1972
20 شهریور 92 22:48
عزيز دلم من أماده ام هر كمكي از دستم بربياد انجام ميدم گلم.
سمیرا
21 شهریور 92 22:53
سلام سمانه خانوم تو دیگه چرا کم پیدا شدی؟ از شنبه جدول مسابقه رو میزارم اگه خواستی بدو خبرم کن جا نمونی بدو که دیگه باید تنبلیو کنار بزاریم