ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

عذر میخوام

1392/6/25 23:52
نویسنده : مامان سمانه
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام

دوستان عزیزم بخداااا شرمنده یه سفر یهویی پیش اومد

نتونستم زود خبر بدم

اونجا هم دسترسی به نت نداشتم

از اینکه یهویی گذاشتم رفتم خیلی عذر میخوام

از همه ی دوستانی هم که نگرانم بودن و هر روز بهم سر میزدند واقعا ممنونم

با دیدن کامنتاتون فهمیدم تنها نیستم و یه عالمممممممه دوست خوب دارم

الان خیلی خسته ام میرم بخوابم

فردا به تک تک شما دوستای گلم  با حوصله سر میزنم

همتون رو دوست دارم و میبوسمتون

بازم شرمنده بخدااااا

ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

دل آرام
26 شهریور 92 12:45
من که دق کردم بابا جان به فکر قلب ما هم باش دیگه !!!!! خدا رو شکر انشالله که خیر لوده و همیشه به سفر باشی چه خبر مبرا خوبی سمی جون تولد عید امام رضا مبارک
دل آرام
26 شهریور 92 15:48
از امام رضا(عليه السلام) درباره بهترين بندگان سؤال شد. فرمود: آنان كه هر گاه نيكى كنند خوشحال شوند، و هرگاه بدى كنند آمرزش خواهند، و هر گاه عطا شوند شكر گزارند و هر گاه بلا بينند صبر كنند، و هر گاه خشم كنند درگذرند.
سمیرا
26 شهریور 92 17:14
سلام خانومی خوبی عزیزم سفر خوش گذشت میدونی چقد نگرانت شدم بار آخرت باشه یهو غیبت میزنه خوشحالم که خوبی
سمیرا
26 شهریور 92 18:02
سمانه جونم خیلی دوست دارم باهم همراه باشیم ولی این سر پیچی کردن از قانون میشه بار آخرت باشه میبخشمت یه بار دیگه تکرار بشه حذف میشی
سودابه
27 شهریور 92 9:03
سلام خانوم خانوما
رسیدن بخیر
دشمنت شرمنده اشکالی نداره گاهی پیش میاد دیگه
بله اینجا هیشکی تنها نیست ! (همراه اول)
خوشحالم که رژیم رو شروع کردی موفق باشی

ممنون
عزیزم

رها
27 شهریور 92 10:21
سلا ممممممم سمانه جون خوبی بسلامتی ودلخوش عزیز بلخره پیش میاد رفتن ایشاالله بهتون خوش گذشته باشه وحسابی با روجیه شاد در کنار هم بریم بجنگ تپلی


سلام رها جونم

سارا
27 شهریور 92 11:06
سلام سمانه جونم، خوش اومدی. منم مثل خودتم، کلی‌ زحمت می‌کشم ولی‌ آخر هیچی‌. اخرهفته گند میزنم بهش.ولی‌ خودمو سرزنش نمیکنم و هر روز سعی‌ می‌کنم بیشتر تلاش کنم، همین که وزنم تو این یک سال نرفته بالا خودش خوبه.از جمعه یه رژیم جدید رو شروع می‌کنم به اسم رژیم اتکینز.


سلااام سارا جونم
سمیرا
27 شهریور 92 12:05
سمانه منتظر وزنتم به خدا اگه نیای میکشمت


ببخشید 500/65

mt1972
27 شهریور 92 15:03
سلام سمانه گلم رسیدن بخیر .ایشالله خیلی زود به وزنی که میخوای میرسی.


فدات بشم
شما هم همینطور عزیزم

سولماز
27 شهریور 92 15:54
خیلی دوستون داریما
سمیرا
27 شهریور 92 16:16
مبارکه خانوم گل کاهش خوشگلت چقد از دیدن وزنت خوشحال شدم
سمیرا
27 شهریور 92 16:26
قربونت برم گلم من خودم از تو روحیه میگیرم
سمیرا
27 شهریور 92 16:28
سمانه جون دیروز در حد مرگ خوردم ونتیجشو امروز دیدم ولی قول میدم فردا با وزن خوشگلی برگردم
سمیرا
27 شهریور 92 16:36
قربونت برم کاملا موافقم آخر شب میام جدولمو پرکنم میامو نتیجه رو بهت میدم ونتیجه ی مهمونیتم میخوام
سمیرا
27 شهریور 92 16:53
آفرین به این اراده ‏ تو میتونی من میدونم
دل آرام
27 شهریور 92 17:22
سااااام سفر خوش گذشت خودت خوبی رژیم و کارا خوب پیش میره سمانه جون ؟؟