ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

17 مهر (روز پنجم)

1392/7/17 22:56
نویسنده : مامان سمانه
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام چطورین دوستای بی معرفات من؟

خوبین؟

خوشین؟سلامتین؟ صبح همتون بخیررررررررر.ایشالله همیشه شاد وپر انرژی باشید و همیشه با فکر مثبت تمام کارای روزتون انجام بدین. خوب سمانه خانم قصه ی ما امروزم سحر خیز بود .امروز صبح ساعت 5/6 بیدار شدم و خوشکل کردمو و لباس ورزشیامو پوشیدمو رفتم پیاده روی. این دفعه هم تنهااااااا. ولی خیلی حال داد تا پارک ولیعصر پیاده رفتمو اونجا هم که خانم های زیادی داشتن ورزش میکردن و منم اصلا احساس تنهایی نکردمو با دل قرص 30 مین هم با وسیله ها ورزش کردم.و تو راه برگشنم یک نون تازه گرفتمو برگشتم .همسری هم امروز سرکار نرفت و اماده شد رفت کمک باباش پسته چینی و جمع اوریشون.دلم براش تنگ شده از همین الان.......معلوم نیست کی بیاد یا ظهر میاد یا هم غروب.حالا قراره بهم بخبره.خوب داشتم میگفتم با یک نون تو دست اومدم خونه و 15 مینم با اهنگ های پی ام سی رقصیدم . الانم میخوام برم کل خونه رو جارو بکشمو تر تمیز کنم و لباسای کثیف رو جمع کنم و بشورمو اوووووو راستی اسفناجارو هم دارم . خلاصه با انرژی بالا میخوام تموم کارامو انجام بدم. ای خدا بابت این حسه خوب ممنونم خدااااااااااااااااااااا جونم.برم به کارام برسم و دوباره میام.

سلاااااااااااااااااااااااااام مجدد باورتون میشه همین الان کارام تموم شد .از ساعت ٩ صبح تا همین الان کله اشپزخونه رو تمیز کردم و کابینت ها رو ریختم بیرون دوباره مرتب کردم .گردگیری.جارو کشیدن اتاق ها و هال و شستن سرویس هاو شستن تمام لباس های کثیف و خلاصه هر کار بود انجام دادم هر کار .اینم برنامه غذاییم:

صبحانهاسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ

٥ تا لقمه نون و عسل - ٢ لیوان اب

........
م.و -----------------------  
نهاراسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ ٢ کف دست نون و بورانی اسفناج با ماست  
م.و نوشمک - ١ کف دست نون و یکم اسفناج-یک لیوان معجون -یک لیوان ذرت مکزیکی (با دوستم رفتیم بیرون دیگه نشد نخوری-١ نارنگی  
شامنایت اسکین  کوکو سبزی با ماست(امروز حسابییییی خسته شدم از بس کار کردم بخاطر همین زیاد به نخوردن سخت نگرفتم).  
ورزشتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد ٤٠  مین پیاده روی -٣٠ مین ورزش با وسایل ورزشی پارک - ٢٠ مین رقص - . کلیییییییی کار خونه-دوباره ٤٠ مین پیاده روی  
نه گفتن89020_cool.gif به رستوران رفتن نه گفتم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mt1972
17 مهر 92 21:46
سلام قربونت برم .سمانه من کلی به خودم جرات دادمو وپوشیدمشون خدا رو شکر خوب بودن ولی اگه 85 بشم خیلی راحت وخوب میشن چون الان بسته میشن ولی نمیتونم بشینم توشون .تو هم برو بپوش ببین چه جوریه؟ خیلی خوبه که ایقدر فعالیت داری در طول روز خیلی زود کم میکنی.
mt1972
17 مهر 92 23:13
اشکال نداره عزیزم فردا بیشتر رعایت کن.
سمیرا
17 مهر 92 23:50
سلام سمانه جون عزیزم چرا انقد زود شاکی میشی تو که میدونی من همیشه برای باز کردن وبت مشکل دارم به هر حال امروز روز خیلی فعالی داشتی عزیزم امیدوارم همیشه شاد وموفق باشی ایشالا فردا یه کاهش توپ داشته باشی
سمیرا
18 مهر 92 0:09
ایشالا که این طور نیست عزیزم به خدا به محض اینکهوبت برام باز میشه کلی ذوق میکنم تقریبا این شکلی میشم
شیوا
18 مهر 92 0:56
آفرین سمانه ی زرنگ و پر انرژی خودم دعا کن منم بتونم پذیرای با آشپزخونه رو تمیز کنم