ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

18 مهر (روز ششم)

1392/7/19 1:52
نویسنده : مامان سمانه
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام عزیزای من

امروزم ٥/٧ بیدار شدم و ساعت ٨ تا ٥/٩ رفتم پیاده روی و ورزش.

بعدشم رفتم خرید و پیش دوستم . ناهارم با دوستم  بیرون بودم .الانم دارم استراحت میکنم تا ٥/٣ برم والیبال.بچه ها ترتزوم امروز خراب بود نتونستم وزن کنم خودمو.عصری درستش میکنم.هرچند میدونم اضافه شده وزنم. دیگه میخوام تا شب چیزی جز اب و میوه نخورم اونم اگه خواستم. قووووووووووووووووووووووووول

این هم جدولم:

صبحانهاسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ

 ٢ لیوان اب

........
م.و ادامس  
نهاراسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ یک کف گیر پر برنج -ماهی و سالاد با سس مایونزخجالت  
م.و  ---------------------  
شامنایت اسکین  -----------------------  
ورزشتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد ١ ساعت  پیاده روی -٣٠ مین ورزش با وسایل ورزشی پارک  
نه گفتن89020_cool.gif  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

mt1972
18 مهر 92 20:27
سلام گلم همین که تا شب چیزی نخوری جبران میشه نگران نباش .
سمیرا
18 مهر 92 23:12
سلام خوشگل خانوم عاغا من از صبح صد دفه اومدم بوخدا ولی وبت برام باز نمیشد خوشحالم که داری هر روز پیاده رویتو میری ممنون که بهم خبر دادی منم وزن دیروزتو زدم که غیبت نخوری تا فردا ببینیم چطور میشه ولی سعی کن حتما ترازوتو درست کنی تا اینجا که جدولو پر کردی عالی بودی ایشالا بقیه رژیمم خوب پیش رفته باشه
شیوا
19 مهر 92 0:38
با اینهمه ورزش و تلاش فکر نمیکنم وزنت بالا بره سمانه جون من که فعلا مرض بخور بخور گرفتم
یلدا
19 مهر 92 8:27
وای سمانه هیچی نباشه این هفته تو برنده پر کردن جدولی و هم چنین برنده ورزشی خودم هزار تا بوست می کنم خوش هیکل
سمیرا
19 مهر 92 10:16
سمیرا
19 مهر 92 15:50
من بی صبرانه منتظر وزن امروزتم
سمیرا
19 مهر 92 16:15
خوبم عزیزم خدارو شکر دوباره اومدی تو 62 امیدوارم زود ازش بگذری ودیگه ریختشم نبینی تبریک میگم گلم واقعا داری عالی پیش میری
سمیرا
19 مهر 92 16:27
اشکال نداره خوردنو تا فردا تعطیل کن وسعی کن غیر از مایعات چیزی نخوری منم یه جورایی زیاده روی کردم ولی خداروشکر الان که حساب کردم از کالری مجازم بیشتر نشده ولی تا فردا دیگه چیزی نمیخورم وسعی میکنم برم پیاده روی و ورزش کنم