ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

دهه عوض کردمممممممم آخخخخخخخ جون

1392/8/8 23:59
نویسنده : مامان سمانه
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممم

این پست رو پشت بنده پست قبل دارم مینویسم .چرا که خوشحالم چرا که به هدفم دارم نزدیک میشم. الان یک هفته هست که میرفتم رو ترازو و همش وزنمو میدیدم که ٦٠ هست یا ٥٩ اصلا باورم نمیشد و شک کرده بودم به ترازوم  و همش میگفتم ترازوم خراب شده چرا که  باطریش تموم شده بود و باطری نو گذاشته بودم روش  و باور نمیکردم که ٦٠ کیلو شده باشم خلاشه شب قبل از اتیش گرفتن بخاریم یک وزنه ٢٠ کیلویی رو ترازوم گذاشتم و دیدم فیکس ٢٠ رو داره نشوووون میده .سریع رفتم رو ترازو دیدم بله ٦٠ کیلو رو نشون داد از خوشحالی داشتم پرواز میکردم و کلیییی انرژی گرفتم اخه در کماله نا امیدی خدا امیدوارم کرد و همین شدکه دیروزو رعایت کردم و امروز عدد خوشکلههههههههههه 

٦٠٠/٥٩  دیدم.

بله دهه عوض کردم  و همه ی این کاهشو مدیون شما دوستای گلم و پیاده روی صبح هام هستم.

خدا جوووونم شکرت

به امید دهه عوضون همتون دوستای نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

شیوا
8 آبان 92 21:01
سلام عزیز دلم خدا رو شکر به خیر گذشته حتما صدقه ای رد کن واقعا خدا رحم کرده به موقع بیدار شدی اخه واسه چی بخاری آتیش گرفته بیشتر مراقب باش عزیزم میگ میگ جون چرا اینقده غیبت داشتی اخه تو از این به بعد هر روز حاضر باش وگرنه تنبیهی میکنم دیگه اینکه دهه عوضون مبارررررررررررک ایشالا باهم بریم زیر 55
شیوا
8 آبان 92 21:12
عزیزم من عید 91 هشتاد کیلو بودم
شیوا
8 آبان 92 21:18
مهم خودتو خانمی خونه رو یه روزه میتونی برق بندازی خدا رو شکر خودت طوری نشدی عزیزم میگ میگ نداشتیم اگه خدایی نکرده طوریت میشد البته میگ میگ منم شما آغا گرگه
شیوا
8 آبان 92 21:24
عزیزم من فردا زیر 59 هستم عمرا بذارم جلو بزنی
mt1972
8 آبان 92 21:49
سلام وایییییییییی سمانه چقد عالی الان که اومدم باورم نمیشد اخه ظهر که کامنتتو خوندم داشتم میرفتم بیرون وسریع اومدم وبت ولی این مطلبت نبود خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزم تبریک میگم بریم یه کم بزن برقص کنیم به مناسبت دهه عوضون سمانه جونم.
سمیرا
8 آبان 92 23:41
سمانه جونم برات یک دنیا خوشحالم عزیزم ایشالا به زودی به هدفت میرسی چیزی نمونده خانوم گل تو میتونی
سمیرا
8 آبان 92 23:45
وای سمانه چه خدایی بهت رحم کرده فدای سرت هر چی که سوخته خدارو شکر خودت سالمی مواظب خودت باش عزیزم
یلدا
9 آبان 92 8:00
ای جان دلم سمانه بانو خیلی مبارک باشه کاهشت و دهه عوض کردنت تبریک اساسی خدا رو شکر که چیزیت نشده خدا خیلی رحم کرده صدقه بده ... بازم خدا رو شکر...
سارا
9 آبان 92 12:24
سلام سمانه جون، خیلی‌ بهت تبریک میگم گلم، آفرین. من یک سالی‌ هست که می‌خوام زیر ۶۰ بشم ولی‌ نمی‌تونم، باید از تو یاد بگیریم همه مون.
Mt1972
9 آبان 92 15:46
سلام عزيز دلم خوشحالم كه داري روز به روز به هدفت نزديكتر ميشي ممنون گلم من هنوز يه ٦-٧ كيلويي دارم تا دهه عوضون.
mt1972
10 آبان 92 19:33
لام دهه پنجاهی خودم چطوره ؟من اگه جای تو بودم یه جایزه ی حسابی به خودم میدادم .
سمیرا
10 آبان 92 21:01
سمیرا
11 آبان 92 8:25
سلام سمانه جون آخه چرا انقد منو اذیت میکنی و بامن قهر میکنی شاید تا یه مدت طولانی دیگه نیام اومدم ازت خداحافظی کنم ببخش اگه کوتاهی کردم
عسل نصیری
11 آبان 92 9:17
تبریک میگم افرین
mt1972
11 آبان 92 21:13
سلام سمانه گلم کجایی ؟ ایشالله این دفعه هم بایه سورپرایز بیای.
دل آرام تپلوی با اراده
12 آبان 92 10:27
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام هورااااااااااااااااااااا موفق باشی واقعا بهت تبریک میگم عالی بود عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عسل نصیری
12 آبان 92 13:37
من الان اینجوریماخرشم اینجوری خواهم شداینم از من اما الان سمانه جون همش اینجوریه:
سولماز
12 آبان 92 19:48
تبریک میگم عزیزم همیشه موفق باشی
Mt1972
12 آبان 92 22:59
سلام عزيز دل خوبي؟ايشالله موفق وخوشحال باشي هميشه.