ارشیدا جونمارشیدا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارشیدای مامانی

چرا که نه.......

1392/9/3 1:57
نویسنده : مامان سمانه
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبم

فقط اومدم بهتون بگم که حالم خوبه و مهمونامون که از کرج اومدن هنوز نرفتن و من یا دارم رو پایان نامم کار میکنم یا خونه مامانم پیش مهمونامونم.

عزیزای من ببخشید بهتون نتونستم سر بزنم امااااا به زودی میامو همتونو با ذوق و شوق میخونم.

دلم برا همتون تنگ شده همتووووووووووووووووووووووووووون....

وزنمم همچنان روی ٦٠ و٦١ نگه داشتم .

٢ ساعت والیبالمم یک روز در میون براهه.

همتون رو دوست دارم و در اولین فرصت احتمالن فردا پس فردا میخونمتون.

فعلا بااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یلدا
3 آذر 92 12:50
گل من ا اینکه دلم برات تنگ میشه اما ترجیح میدم یشتر فرصتها تو بذاری برای پنامه ات تا اینجا بیای گاهی یه فسقله بنویس که بدونیم خوبی برای من که کافیه بوس
شیوا
4 آذر 92 16:58
سلام فقط اومدم عرض ادب کنم به کارات برس که مهمتر هستن
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
15 آذر 92 21:31
خوبه